Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg sitter her og syns litt synd på meg selv. Jeg hater den personen jeg er blitt. Jeg ser stygg og tjukk ut. Når jeg ser meg i speilet blir jeg bokstavlig talt kvalm. Skjønner ikke at samboeren min kan like meg lengre. Jeg ser jo ikke ut! Jeg går ikke ut med venninner/venner lengre fordi jeg føler meg så grusom. Jeg har nesten ikke møtt noen etter fødselen for 9 mnd siden, bortsett fra på butikker osv.. Jeg unngår folk med vilje, fordi jeg vet de vil si til hverandre "så feit Silje har blitt" eller lignende. Før jeg blei gravid hadde jeg en kjempe selvtillit. Jeg var på byen hver helg og festet og drakk med venninnene mine. Elsket å stelle meg før jeg skulle ut, ta på sminke, velge ut klær. Klarte aldri bestemme meg for hva jeg ville ha på fordi "alt" så så bra ut på meg. Snakk om luksusproblem a! Savner den tiden. Den tiden hvor jeg kunne se meg i speilet og tenke "fytti, du ser knall bra ut!" Den tiden hvor jeg var kjempe populær blandt alle, både gutter og jenter, jeg var festens midtpunkt, og den alle sendte melding/ringte til i helgene for å lure på hva JEG skulle! Nå er det ingen som ringer lengre.. og det er min egen skyld, fordi jeg har skyvet meg bort fra dem. Ikke misforstå, det er slik jeg vil ha det, for jeg vil ikke ut lengre. Eller jeg vil, men ikke så lenge jeg ser ut som jeg gjør. Jeg skulle gitt alt for å få den kroppen jeg hadde før. Jeg er 164cm og den gang var jeg slank og veide 63 kg, jeg hadde en smekker kropp med betalte silikonpupper til (ja, de har jeg forsåvidt ennå men de blir gjemt bak alt fettet på kroppen min nå), lange lyse extension i håret, alltid solbrun, jeg følte meg bra, og jeg SÅ bra ut! Nå sitter jeg her hjemme på en fredags kveld, helt aleine, guttungen er i seng og samboer er på jobb. Sitter her med mine 79 kg, 5 cm ettervekst i et fett hår som alt er samlet på toppen av hodet med et gummistrikk, sminken fra igår som så fint har rent nedover kinnet. Har ikke giddi dusja idag engang, for uansett hvor ren jeg er, uansett hvor mye sminke jeg tar på meg, om jeg "pynter" meg med fine klær, eller steller håret, så er jeg fortsatt feit. Uansett. Begynn å tren, tenker dere nok. Ja - jeg trener 3 ganger i uken, mer har jeg rett og slett ikke tid til. Prøver å gå turer med lillegutt hver dag, men det blir vel til at det ikke blir mer enn 3-4 ganger i uka. Spis sunt, tenker dere nok også. Ja - jeg går hvertfall på lavkarbo.. om det er sunt eller ikke, er vel en annen diskusjon. Men jeg syns det går så seint. Har gått ned 6-7 kg på 3 mnd. Så jeg er igang! Men jeg vil se ut som jeg gjorde før, eller hvertfall så godt det lar seg gjøre! Nå! Uff, jeg virkelig HATER meg selv for tiden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371840-%C3%A6sj-jeg-virkelig-hater-det-jeg-ser-i-speilet-snakk-om-%C3%A5-forfalle-etter-en-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Beklager, men det jeg bet meg merke i var at du skrev BETALTE silikonpupper! Hva er alternativet? Stjålne? Lånte? Du kan jo begynne med å vaske håret ditt! Ha en fin helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371840-%C3%A6sj-jeg-virkelig-hater-det-jeg-ser-i-speilet-snakk-om-%C3%A5-forfalle-etter-en-graviditet/#findComment-143371881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Ja, det skulle vel være enten "betalte pupper", eller bare "silikonpupper", blei litt smør på flesk det der. Gidder ikke vaske håret i kveld, sitter jo bare her aleine! Ha en fin helg du også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371840-%C3%A6sj-jeg-virkelig-hater-det-jeg-ser-i-speilet-snakk-om-%C3%A5-forfalle-etter-en-graviditet/#findComment-143371916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Først må du slutte å synest synd på deg selv! Har selv noen kilo for mye etter siste graviditet, og trivest ikke med det. Derfor erjeg ifull gang med å gjøre noe med det:-) Kuttet sjokolade og diverse usunn mat. Etter bare 1 uke føler jeg meg full av overskudd! Hjelper ikke å isolere seg fra venner ialfall. Da er det lettere å bli mer deppa er min erfaring. Du har ikke noen å trene med da? Hjelper på motivasjonen. Prøv å gå tur hver dag. Det har både du og gutten din godt av:-) Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371840-%C3%A6sj-jeg-virkelig-hater-det-jeg-ser-i-speilet-snakk-om-%C3%A5-forfalle-etter-en-graviditet/#findComment-143371973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå