Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 Min på 16 mnd sover stort sett igjennom, har innimellom perioder hvor hun våkner og gråter. Tror det er mareritt, da tar jeg henne opp og koser og roer henne ned, lar hun sovne oppå meg også legger jeg henne tilbake. Hva gjør du når barnet våkner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Junior ligger på eget rom, hender jeg hører ham på babycallen, da ligger han stort sett å pludrer for seg selv, innimellom kommer det et lite hyl. Vi har en regel på at vi skal vente 2 min hvis han gråter, og minimum 10 min hvis han bare pludrer. Han er som regel ikke våken, snakker bare litt i søvne osv.. Du kan tenke deg hvor mange ganger ila natten du våkner og kanskje skvetter litt eller til og med titter rundt deg! Tenk hvis noen skulle tatt deg opp hver gang du våknet pittelitt!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 ja min på 11 mnder og 3 uker har sovet natta gjennom de siste 3 mndene, men har seff netter han kan våkne av uro, men sovner heldigvis fort igjen når jeg legger han ned og gir han smokken, passer på å ikke snakke og gi for mye kontakt for da vil han bare opp og tror det er morgen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Veldig sjelden hun ikke gjør det:) Bank i bordet! Når hun en gang i blant våkner, trenger hun bare en klem, så legger hun seg igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #5 Del Skrevet 1. juli 2011 Mine sov natten igjennom fra de var 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Del Skrevet 1. juli 2011 Ja, min sover hele natta. Noen ganger kan han selvsagt våkne, men da er det pga veldig våt bleie. Da skifter vi, koser litt og legger han til å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #7 Del Skrevet 1. juli 2011 Noen ganger om natta trenger hun at mor finner smokken og legger henne litt bedre til rette i senga. Nesten alltid sovner hun med en gang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #8 Del Skrevet 1. juli 2011 Min er 12,5 mnd. Vi må stort sett alltid inn 1 gang per natt og dette er nesten alltid enten i 3 tiden eller 5-6tiden. Da gir vi smokk og han sovner med engang igjen, så han trenger bare hjelp til å finne smokken når han er i halvsøvne. Hvis man ikke skal regne med ammepauser, så har han igrunn sovet hele "natten" fra han var nyfødt. Det har kun skjedd 1 gang at vi måtte stå opp kl 4 med han og det var da han fikk sin første tann. Han har alltid sovnet med engang etter amming/smokkehjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortilbarn Skrevet 1. juli 2011 #9 Del Skrevet 1. juli 2011 Nei, ca annenhver natt våkner han av at han enten trenger ny bleie, eller vil kose seg litt med flaska De andre nettene sover han til han blir vekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #10 Del Skrevet 1. juli 2011 Min sov natta gjennom fra hun var et par mnd. Samme oppskrift skal følges denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #11 Del Skrevet 1. juli 2011 Hva slags oppskrift? Har gjort akkurat det samme med mine to og de er HELT forskjellige. Første sov hele natten tidlig, nummer to sover lett og er veldig var på lyder. De er rake motsetninger, og jeg har gjort akkurat det samme med de. Så ville ikke håpet på så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå