....mammatilto... :))) Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 Får ikke bestemt oss helt her vi sitter,så tenkte vi skulle spørre her inne...hehehe.... Saken er den at neste fredag så kjører vi ungene på ferie til foreldrene mine,de skal være der en uke og på kvelden er vi bedt på vennefest. Og de festene pleier og ta helt av,så som foreldre og lite søvn i fra før så hadde det vært deilig og bare reise hjem og lagt seg og sovet. Men så da vil jo venneparet vårt bli fornerma - det vet jeg nesten 100% sikkert. Pluss at vi drar på ferie selv 23 juli så kansje digg å være litt opplagt. Men samtidig veldig hyggelig og se venner og kjente. Dvs at vist vi reiser så må vi sove hos venneparet og de vil holde på til langt på mårningen med partyen sin. Dra hjem og sove,se film, ut og spise eller på med party make-up og rocke hele gjengen ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeTwinsA Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Dersom dere skal være en hel uke uten barna etterpå, så får dere vell mer enn nok tid til å hvile ut etterpå? Selv hadde jeg dratt hjem og slappet av. Er ingen partyløve Evt dratt på festen, men reist hjem til foreldrene mine og barna og sovet der etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingbein Skrevet 2. juli 2011 #3 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg hadde reist på fest. Foreldre ser alt for lite til venner og kjente. Selv er jeg litt sånn at jeg aldri kommer meg ut på noe fordi "tiden strekker ikke til", ingen barnevakt, vil bruke kvelden på å sove. , Får ikke gjort noe i hagen osv. Men når jeg først kommer meg av gårde så koser jeg meg verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....mammatilto... :))) Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 2. juli 2011 Enig i det du skriver der:))) Men vi har bestemt oss for og reise og vi gleder oss masse ))) Kjenner jeg trenger en fest nå også..hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå