Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #51 Del Skrevet 1. juli 2011 Har barnevernet lov å gå bak ryggen min,å si det til barnefaren. At hvis jeg ikke skjerper meg så vil dem ta fra meg dattra mi?? Er ikke det brudd på taushets -plikta dems?? Med å skjerpe meg så mener jeg å følge henne tettere opp med lekser osv. Jeg har bedt dem om lekse hjelp.. Jeg har ingen fam,og dermed ingen å spørre om hjelp.. HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #52 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvis de virkelig går til sak, vil det bli kjent uansett. Men dette viser kanskje at de "holder med" mannen din siden de sa det til ham først. Er han kanskje den som eventuelt vil få omsorgen for barna? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #53 Del Skrevet 1. juli 2011 Uff, jeg får så vondt av å lese disse innleggene! Ønsker deg lykke til videre, og håper at alt ordner seg. To råd: 1. Jeg er faktisk enig med dem som sier at du bør skaffe deg advokat. Du skal ikke være redd for å virke "skyldig" av den grunn. Si til advokaten - som igjen kan si til BV - at etter at du fikk høre ryktene om at BV vil ta fra deg datteren din følte du at du trengte profesjonell hjelp. Enten er det barnefaren som lyver for deg, ellers er det alvor i ryktene. Uansett er dette en ubehagelig situasjon som du ikke skal behøve å håndtere alene. Si til både advokaten og BV at du fortsatt ønsker å samarbeide, og at du er villig til å gjøre alt for å gi barna et best mulig liv. 2. Du bør virkelig vurdere om ikke barna skal bytte skole. Men her er det selvsagt mange ting jeg ikke vet om, og som du må tenke på. For eksempel: Har skolen generelt et dårlig rykte? Får barna noen form for støtteundervisning der (som de kanskje vil miste hvis de bytter skole)? Finnes det andre skolealternativer innen rimelig avstand? Dette kan du også drøfte med advokaten. Nok en gang lykke til, det høres for meg ut som du har en rørende omsorg for dine barn, og stor kjærlighet til dem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #54 Del Skrevet 1. juli 2011 Anonym 23.41 .. Tusen takk for gode råd ..Det setter jeg virkelig pris på..Jeg har lenge tenkt å skifte skole på dem.Faktisk har hu eldste mi,blitt mobba i alle år siden hu starta på skolen.Jeg har ringt rektor/lærere på skolen å sagt ifra hver gang det skjer noe ekkelt. Var i avisa om skolen denne uka,2 store sider. Den skolen er berykta for mobbing.Vi har hatt møter,jeg har kontakta flere foreldre osv.Min datter har flere ganger blitt trua slått. Hu ble trua med kniv på skolen. Flere barn har blitt trua med kniv av den samme gutten.men ingenting skjer. Det var en aen gutt på skolen ,som ble banka opp å trua med kniv.En hadde fått ødelegat en jakke ,der han ene gutten hadde brukt kniv for å ødelegge den..Det er helt forferdelig der,j har trua med å ta ut unga mine..Men dem lover å ha møter osv,men vi føler at dem ikke tar oss på alvor.Jeg har bedt om mekling,jeg har gjørt alt jeg kunne.Men vi føler at ingenting skjer. Tror barna mine har godt av en ny start jeg. Tror dem vil få det mye bedre på en ny og mindre skole..... Barnevernnet mener jeg ikke trenger å skifte skole på dem.. Jeg vil jo at barna mine ska ha det bra.. Men denne skolen har ødelagt dem,av all mobbingen dem har vært igjennom... Jeg ringer på skolen å sier at dattra mi nekter å kom på skolen,sia hun er redd.Brukte sikkert 20 min for å overtale henne,men da hu kom på skolen virka hu ikke redd sa læreren.Så de mente at hun brukte det som en unnskylding for å slippe å gå på skolen,siden hu veit jeg syntes synd på henne.Da ble j iritert å sa til Bv at dem var ikke hjem til oss den morgen,og dem så ikke hvor redd hu var..Ble litt provosert... Blir så oppgitt ;( HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #55 Del Skrevet 1. juli 2011 Fant ut hvem man kan klage til (på ei side fra "Foreldreutvalget for grunnopplæringen") Det er noen som har spurt om litt av det samme som du gjør, limer inn noe av svaret: "Ut fra den beskrivelsen dere gir, så vil vi anbefale å sende en formell klage til rektor. Jo mer konkrete dere kan være med hva som er sagt og gjort og når det skjedde, jo bedre er det. Det er rektor som har ansvaret for å sørge for at mobbing ikke skjer på skolen. Rektor har fire uker på seg til å svare og komme med tiltak. Om han ikke svarer, eller dere ikke er fornøyd med tiltakene, kan dere klage videre til kommunen som også har fire uker på seg. Til slutt er det utdanningsdirektøren hos fylkesmannen som er siste klageinnstans. Ingen barn skal ha det slik som dere beskriver, så dette er viktig at det blir satt en stopp for." Dermed har foreldre adgang til å klage til rektor, og klage videre hvis han ikke setter igang tiltak. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #56 Del Skrevet 1. juli 2011 dytt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #57 Del Skrevet 1. juli 2011 Barnevernet sier ikke til din eks at de har tenkt å ta fra deg barnet ditt. Om de hadde vurdert avlastningshjem eller å plassere henne i fosterhjem hadde de aldri snakket med han om det og ikke deg. Og hadde det vært fare for liv, eller prekært ville jenta blitt plassert i beredskapshjem uten at dere hadde blitt informert på forhånd. Men de diskuterer ikke en så alvorlig sak med han og ikke deg når barnet bor hos deg. Ta kontakt med barnevernet og spør. De er mennesker som jobber der, de forstår at du ønsker å få svar om noen har sagt dette til deg og at du er redd. Barnevernet har sagt til deg at de har satt inn flere tiltak som ikke har hjulpet sier du? Har du ikke fått med deg tiltakene som er satt inn?? Det syntes jeg hørtes merkelig ut. Du må jo ha en formening om hvordan tiltakene fungerte og om du nyttiggjorde tiltakene på en god nok måte? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #58 Del Skrevet 1. juli 2011 Snakk med dattera di og spør om hun vil bytte skole. Vil hun så bør du absolutt bytte skole på henne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #59 Del Skrevet 1. juli 2011 Tiltak som de har satt inn ; støttekontakt ,og ansvars gruppe møte ... Joa,selvf vet jeg det .Men den perioden der har jeg vært mye syk,pga kronisk sykdom (ms) Så jeg har ikke vært så flink å fulgt opp med lekser osv. På skolen har det jo ikke gått bra (begge er veldig sterk faglig på skolen,dem har som regel alt rett på prøver.sjelden dem får feil,maks feil på prøver er 2 feil.)men sosialt på skolen trives dem ikke,pga mye mobbing. Som nevt før,har skolen enda engang vært i media. På en mnd har skolen vært i media 4 ganger,dette fordi skolen ikke gjør så mye med mobbingen,selvom dem lover oss det.Dem fornekter at det er mobbing osv. Føler jeg står helt alene... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #60 Del Skrevet 2. juli 2011 Det er vel ikke vanlig at barnevernet snakker med ene foreldre om at de ønsker å ta fra den andre foreldre et barn, uten å informere den foreldre det gjelder. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #61 Del Skrevet 2. juli 2011 21:31 Det du skriver der er ikke sant i det hele tatt. Det er faktiskt tatt undersøkelse her i landet at det er 95% som mister omsorgen for barna. Ja barnevernet stjeler barn. se bare på den barnevernsaken der en 13 år gammel gutten i Bergen, der barneverne nå innrømmer feil. Barneverne SKAL ikke gjør feil og det vet du godt. Man trenger ikke ha de diagnosene som du oppgir for å skrive innlegg om barneverne. Regner med du jobber i barnevernet siden du beskytter dem. Å hva hjelpe det å ha ett godt dialog til bv når dem bruker det i mot deg og bv snur på ordan det du sier/forklare. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #62 Del Skrevet 2. juli 2011 HI først så skaffer du deg en advokat og fortell alt, så skifter du skole for ditt barn. Skifter du skule før du har snakket med advokat så har bv enda en grunn til å ta fra deg barnet. Jeg forstår at du er usikker og tru det beste om bv og det gjør de jo fleste helt til bv viser sitt sanne jeg,men da kan det bli forsent. Det er flere her som har advart deg mot bv,hør på dem,de vet hva de snakker om. Ikke hør på dem som ikke har opplevd det,man trenger ikke ha en diagnose for å miste ett barn. Bv er veldig flinke selv til å sette diagnose på foreldrene bare for å ta barna, se på saken i Sveio se og bare på saken som gjekk på nyhetene i går kl.2100 ang en gutt på 13 fra Bergen som blei fratatt fra foreldrene. Så HI eg ber deg på mine kne ta kontakt med en advokat for barna skyld. Eg ønsker deg masse lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #63 Del Skrevet 2. juli 2011 Det hjelper ikke å vere ærlig mot bv for de bruker alt mot deg uansett. Du er ikke skyldig når du skaffer deg en advokat, noe som jeg råder deg til å gjør snarest. Bv er "snille og "hjelpsomme" til dem bestemmer seg for omsorgovertakelse. Da begynner de å motarbeide deg, lyver, skrive løgn på raporter, noen ganger sette de en diagnose på deg, annklage deg for ting du ikke ha gjørt.bv for med seg skule,bup og andre offentlige til å gå i mot deg. BV har makten,det har ikke du. Bv kommer til å bruke dette med leksehjelp som en del av omsorgsvikt samt visst du ikke skifte skole blir det og omsorgsvikt, skifter du skole på barnet anklager bv deg for stor inpulskontroll. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #64 Del Skrevet 2. juli 2011 HI innlegge 19:47 les det for der har du sannheten og det er til og med skrevet av en advokat Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143372558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #65 Del Skrevet 2. juli 2011 09:05 :Og hvorfra har du undersøkelsen som underbygger en slik bisarr påstand?? En omsorgsovertakelse er både svært ressurskrevende og kostbar, så barnevertjenesten gjør alt de kan i fht hjelpetiltak før det går til omsorgsovertakelse, dette for å se om hjemmesituasjonen kan bedres. Det er ikke i noens interesse å "stjele" barn, barn skal hjelpes først og fremst i familien. Pga økonomi og ressurser er det nok desverre slik at det i mange tilfeller ventes for lenge med å gå til fylkesnemda. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143373155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 6. juli 2011 #66 Del Skrevet 6. juli 2011 09 36, slutt å skremme med våset ditt. Du er en gjentagende gjest, og virker veldig ressurssvak. Bl a vet du lite om hvordan prosedyrene foregår. Du er full av konspirasjonsteorier i tillegg. Jeg har vært folkevalgt og satt bl a i Hoveutvalget for helse- og sosialsaker i kommunen. Vi hadde dermed innsyn i arbeidet i bl a BV, og de hadde rapporteringsplikt, fordi vi som politikere var dem som løyvde pengene til de ulike etatene. Barnevernet var konstant underbemanna fordi det strømte på med saker, og sleit aller mest med "mappebarna" - de som åpenbart hadde det vondt, men som de ikke rakk å hjelpe. Så langt som overhodet mulig prøvde de såkalt "forebyggende barnevern" dvs ulike hjelpetiltak, fordi det koster mye mye mindre enn omsorgsovertakelser. Selv når det var tvingende nødvendig, "grudde" man seg til fylkesnemdsakene (omsorgsovertakelser og anbringelse i fosterhjem) fordi de kosta så enormt mye. Fosterfamilier vokser heller ikke på trær, ei heller institusjonsplasser, og man kan ikke overta barn uten å ha et sted å anbringe dem.... Alle som råder HI til å skaffe advokat: dere pisker opp et hysteri! En fylkesnemdsak KAN ikke gjennomføres uten at både foreldrene og fylket stiller med hver sine advokater! Men hun trenger det ikke nå, hun er jo ikke i faresonen en gang. Hun tar imot hjelpetiltak og er innstilt på at ungene skal få et bedre liv. Til HI: ikke la deg skremme. Finn ut hvor ryktene kommer fra, det er sikkert barnas far som prøver å rasle med sablene. Få ham til å slutte med det. Dessuten: det foregår vold og mobbing på skolen. Om BV mener dere bør beholde samme skole osv, det trenger du slett ikke bry deg om. Du skal ha ungenes beste for øye, og når det er mye mobbing, er det ikke til beste for dem. Det er logikk for høns og bør ikke bli noe debatt-tema! Men vær forberedt på at kommunen dere bor i har en praksis om at man må gå på den skolen som tilhører kretsen man bor i. Men ingen kan hindre dere i å flytte inn i et nytt hus i en annen skolekrets; det gjør du da som du vil! Og om det noensinne kommer opp som spørsmål, så er det ikke noe i veien for å være ærlig og si at ungene får det bedre på en annen skole og i et nytt nabolag, og at du har flytta fordi du vil de skal trives! Enhver bra mamma ville gjøre likeså! Støttekontakten kan også bidra med leksehjelp, hvis det er det som er oppdraget. Og uansett så kan du ta det opp med kontaktlærer (på en evt ny skole, eller på den gamle) og snakke om hvilket nivå dere skal tilstrebe mht lekser. Hovedtyngden av læreingsarbeidet må skje på skolen, vi vanlige foreldre er ikke kompetente til å undervise i et helt grunnskolepensum! Når jeg leser dine innlegg, virker det også som at du er ganske dyslektisk. Du vil nok før eller senere møte ditt vippepunkt, der du ikke lenger kan bidra direkte med leksene, men der du bare kan legge til rette for at barnet skal klare å gjøre dem selv, og være oppmuntrende til det. Stor klem. Håper de ikke har lyktes i å gi deg panikk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143380900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #67 Del Skrevet 6. juli 2011 Slutt å kalle folk ressurssvake, det er ikke et relevant ord i denne diskusjonen, Pashla. Uvitende, lite opplyst eller kanskje helt på vidda kunne du kanskje brukt, men ressurssvak?? Vet du i det hele tatt hva det ordet betyr?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143380942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2011 #68 Del Skrevet 6. juli 2011 å herrefred, her har noen lest litt for mye i propaganda avisa og spist mye flein gitt! Hvor i alle dager får dere infoen deres fra?! Johnny og Turi på plata?! Åssen i granskogen skulle barnevernet klart å gjøre de tingene dere sier uten at de hadde mista all makt og rett? Vi som lever i den virkelige verden vet at barnevernet som en institusjon er til for å frede barn som sliter, men selvsagt skjer det feil i alle instanser, sykehus, BHG, skoler, pleiehjem, avlastningshjem, barnevern osv, alle har gjort feil, noen grove, andre mindre grove, det finnes ikke en eneste institusjon som er så heldig at alle som jobber der er like flinke og seriøse. Men som en helhet er BV en god institusjon. HI: Vær åpen, ærlig og imøtekommende, still spm til det de råder deg til, ikke legg deg helt flat, men vær seriøs og imøtekommende. Vis interresse i barna og BV's valg. BV ønsker det beste for dine barn og for deres familie, men husk at de er til for BARNA, og ikke deg i første omgang. Hvis de må tråkke deg på tærne for å verne barnet, så vil de gjøre det. Men ikke bli engstelig. BV ønsker helst at barn og foreldre holder sammen, for det koster mange ressurser og omplassere et barn, og det er MYE mer arbeid enn tilrettelegging av et hjem og hjelp til mor og far. Få BF på bana og si at du trenger hjelp, la ham være delaktig, BV kan gi dere råd og hjelp til å få et godt samarbeid rundt barna Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143380957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 10. juli 2011 #69 Del Skrevet 10. juli 2011 Ja, det vet jeg. Den personen jeg sikta til peprer tråden med hysteriske innlegg, der det verken fins komma, punktum, stor bokstav eller noen som helst indikasjon på at vedkommende har fullført ungdomsskolen. De er skrevet hesblesende, posta med få minutters mellomrom, og inneholder faktafeil og myter rørt i hop. Innleggene er uten unntak av typen "ja barneverne stjeler barn det er sant i 95% av tilfellene er det feil bare les det en advokat har sagt du aner ikke hva du prater om" Jeg syns ikke den personen framstår som en ressursperson som HI bør støtte seg til, eller som har noen relevante kunnskaper eller erfaringer. Dermed mener jeg vedkommende er svak på ressurser: menneskelig, faglig, intellektuelt osv. HI bør søke råd hos folk som har mer å fare med. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143391643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #70 Del Skrevet 11. juli 2011 01:39 Ser at det er flere som har problem å forstår sannheten, men jeg bryr meg ikke hva dere syns.Om jeg er ressueperson, JA, jeg har hjulpet mange ut av bv sine klør. Det er flere tidligere ansatte av bv og advokater som nå utaler seg at bv bryt loven osv.Syns dere som ikke har opplevd hva bv gjør burde få oppleve det først før dere utaler dere om det perfekte bv som tenker på barnets beste. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143391736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #71 Del Skrevet 11. juli 2011 Ingen av dere har rett til å dømme meg som person uten å kjenne meg, bare for at jeg skriver negativt om det berømte bv i Norge som dere stoler 100% blindt på. som jeg skrev i åtte tiden har jeg hjulpet mange ut av barnevernets klør og vet veldig godt hva bv gjør i sakene og hvordan de går fram. Og jeg kommer forsatt å hjelpe foreldre som trenge det, uten at dere skal stoppe meg, så ressursvak person er jeg ikke og alt det andre negative uttalesene dere fleste har kommet med. HI Lykke til med kampen mot bv det trenger du. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143391753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #72 Del Skrevet 11. juli 2011 Ett lite utdrag fra en psykolog som bør være en vekker."Dersom de sakkyndige i de 37 sakene er representative, er kvaliteten på sakkyndighetsarbeidet i norske barnevernssaker ytterst dårlig. Påstander som rammer foreldrene, blir ofte skrevet ned i sakkyndigrapportene uten å kontrolleres. Handlinger og uttalelser blir tatt ut av sin sammenheng, beskrivelsen av foreldrene er ofte tendensiøs og villedende, og flere rapporter inneholder rene gjengivelsesfeil. " Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143391765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #73 Del Skrevet 15. juli 2011 OMG, du elsker å starte slike tråder du! Er det en hobby eller noe? Aldri skjønt meg på folk som sitter og koker opp historier på forum.. I det første innlegget jeg leste av deg skulle dere ta livet av hunden til datteren din fordi hun måtte flytte på hybel pga skole og ikke kunne ha den med seg, og mannen din ville ikke ha hund. I det andre innlegget spurte du om du var bitch dersom du ba mannen din sterilisere seg for så å gå fra ham, sånn at ikke ungene dine skulle få halvsøsken. Og nå er du plutselig alenemor i trøbbel med barnevernet.... Jaja. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143402307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #74 Del Skrevet 15. juli 2011 jeg er rimelig sikker på at eksen din bare sier dette, eller at han har overtolket noe de har sagt. Når det er sagt så kan ingen her si noe om dine ferdigheter som mor, vi kjenner deg ikke. Det går nok bra skal du se. Bare vær åpen og ærlig med barnevernet, konfronter dem gjerne med det eksen din sier, uten å være sint, og samarbeid med dem. Det at du allerede selv har tatt kontakt med dem sier meg at du vil det beste for barnevernet, og det tenker nok de også :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143402335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2011 #75 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg vet hvem du er HI. Det tror jeg flere gjør. Du skriver på en så lett gjenkjennelig måte, så det er utrolig dumt av deg å legge ut om så private ting her inne!! Da burde du i så fall få en annen til å skrive for deg. Kanskje du burde få deg en ordentlig jobb, i stedet for å spå her og der. Hadde sikkert blitt tatt positivt i mot hos BV. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143371614-barnevernet-vil-ta-fra-meg-ungahjelp-megtrenger-r%C3%A5d/page/3/#findComment-143402352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå