Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 Når barna endelig er i seng og det er mor sin tur til å slappe av. Hvis det er rotete og det egentlig skulle vært støvsugt/vasket og det ligger leker rundt om kring. Klarer du å slappe av eller MÅ du rydde først? Jeg MÅ ha det ryddig når jeg setter meg ned for å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg klarer desverre alt for godt å slappe av med rot rundt meg :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Nei, jeg må vaske huset før jeg kan slappe av og kose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg må ikke vaske osv..MEN, jeg liker å rydde bort barneleker og tegnepapir som ligger overalt + tørke av bordet! Men jeg MÅ ikke, slapper bare veldig mye bedre av hvis jeg får gjort unna det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #5 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg er nok også én av de som MÅ ha det ryddig rundt meg før jeg klarer å slappe helt av. Tror jeg må ha arvet vaskesyken etter både mor og mormor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Del Skrevet 1. juli 2011 har ikke noe behov for å vaske etter de er i seng, men rydder gjerne mens de spiser kveldsmat, så det er ferdig ryddet til alle er i seng får også alltid hjelp av de eldste og har et enkelt system på ryddingen, så det går heldigvis fort unna finner ikke ro om jeg snubler i leker, møkkete klær ligger strødd og det står matrot igjen på kjøkkenet desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #7 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg rydder alltid før jeg setter meg ned, men jeg støvsuger ikke klokka ni om kvelden, det får vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #8 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg må egentlig ha det ryddig og rent rundt meg. Men er gravid nå, og har lite overskudd i hverdagen, så det meste går veldig treig her hjemme. Gjør litt her og der, så håper jeg at jeg er ferdig med nedvask og lignende til ferien vår starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #9 Del Skrevet 1. juli 2011 Kommer egentlig an på min dagsfor. Stort sett så rydder jeg og støvsuger jeg etter at barn er lagt. Liker å ha det ryddig rundt meg når jeg skal slappe av. Men noen ganger blir ikke alt som planlagt, så når barn er lagt og jeg setter meg ned, så hender det at jeg straks sovner på sofaen og da flyter rotet til neste kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #10 Del Skrevet 1. juli 2011 Akkurat i kveld kjenner jeg at sofaen kaller og alt annet får bare ligge inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #11 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg MÅ rydde. Klarer ikke sitte å se på rotet. Jeg trenger ikke støvsuge og vaske, men jeg må rydde vekk leker og klær o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #12 Del Skrevet 1. juli 2011 Ja! Det gjør jeg lett om jeg er sliten... Selvfølgelig er det deilig å få tatt det verste før sengetid, men samtidig blir jeg helt matt av for lite søvn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå