Gå til innhold

Noen som har vært i hunderfossen familiepark med en 2-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de hakket for små, eller er det et eventyrland de vil elske? Har vært der selv, men det er utrolig mange år siden, og vet de har bygd ut mange ganger etter den gangen!

:-)

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Vi har faktisk tenkt oss en tur med en gutt som bare vil være 13 mnd.. Har ikke vært der før, men når vi skal til området, så drar vi innom. Vår er jo liten ennå, så vi gjør det nesten mest for vår egen del. Vi satser på pent vær, da blir det å holde seg til småtrollbassenget, lekeplassen og barnas gård, så får jeg og mannen vår inspisere eventyrslottet når guttungen tar luren sin i vogna! ;-)

Her har du en oversikt over aktiviteter for de minste. Jeg har et inntrykk at av det er best fra barn som er 3 år +, men de har da en del som skal passe en 2åring også:

http://www.hunderfossen.no/forsiden/attraksjoner/for_de_minste/

Skrevet

Ville nok valgt lilleputthammer for denne lille tassen, det passer best for barn mellom 0-3(kanskje 4) og Hunderfossen fra 3-4 og oppover.

Vi bor 10 min unna og bruker lilleputthammer nå.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har vært der mange ganger i sommer med sønnen våres på 1 1/2 år og han stooor koser seg der. Trodde først at han kom til å være altfor liten og ikke få være med på noe, men der tok jeg feil. Synes du skal ta med deg 2 åringen dit jeg, dere kommer til å få en super dag der :-)

Skrevet

VI var der første gang med to åring. Hun hadde glede av badeområdet, trampolinene, dyra, og en del av lekeområdene. Eventyrlandet ble litt vel skummelt for henne, hun trodde nok de levde... Men vi hadde en fin dag der, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...