Gå til innhold

Hvilken hårfarge er finest/mest sexy?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Generelt altså... Dersom man kler alle?

 

Er så lei av håret mitt, og har snart prøvd hele fargeskalaen....Hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns rødt er utrolig hot! Enten sånn rødbrunt eller knall rødt. Ellers syns jeg svart farget hår er pent også. Jeg vet jo ikke hva slags stil du har da, så litt vanskelig å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg best rustrødt hår eller helt, helt mørkt hår. Syns det er flere som kler mørkt hår av de som ikke har det naturlig, enn blondt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm... Er ganske lys nå, naturlig hårfarge (mellomblond) med lyse striper, men jeg klør etter å farge håret mørkt igjen. Hehe... Føler at det er mer "meg"

 

Av stil så vet jeg ikke hvordan jeg skal beskrive meg selv...

Feminin, men avslappet til hverdags, og gjerne sexy, men classy til fest:)

 

Har halvlang hår nå, men sparer... Har lyst på laaaaang hår:-P

 

 

Noen forslag til fine brune/svarte farger? (varme) kanskje i kombinasjon med striper? Har litt sansen for karamell farge...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kastanjebrunt er pent. Mørkebrunt generelt, egentlig.

Liker også mahogney. Da er det mørkebrunt med litt rød glans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke til å komme i fra at de fleste menn (jeg sier ikke absolutt alle) syntes blonde damer er mest sexy.

Men, fra mitt synspunkt så er det ikke fargen på håret som gjør en kvinne sexy da, selv om jeg er blond selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm... Har farget håret RØDT før, i min ungdom... men ble så lei av det.. Hehe.. Føler at rødt hår/mahogney egentlig er for voksne damer, med kortere hår og fine ansiktstrekk... Og jeg føler meg vertfall ikke voksen:-P

 

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener de fleste menn synes mørke damer er mest sexy....og nei:) jeg er ikke mørk selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring liker menn helst mørke skjønnheter:) Men er desverre ikke mørk selv nei.. Passer ikke til det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt = den fargen damer farger håret, når de begynner å bli grå, og komme i overgangsalder..... overgangsalderrødt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunt og rødt er mest sexy. Det er også mange pene blondiner, men brunetter er fortsatt vakrere med mere karakter. Blondt blir litt flatt og karakterløst.

 

Av alle kjente damer jeg synes er pene, kan jeg ikke komme på én eneste blondine.

 

p.s. 18:21: De fleste menn liker brunetter. Alle undersøkelser jeg har sett, viser at brunetter er foretrukket. Godt mulig det var slik tidligere, at blondt ble foretrukket, men dette har forandret seg. Se bare på hvor mange blondiner som har blitt brunetter de siste årene. OG som ser mye bedre ut nå.

 

Mr. Perfect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...