Gå til innhold

Skattepenger- når kommer de ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på det samme. Eller jeg lurer mere på om npr man får vite om endringene man gjorde på selvangivelsen. Jeg fikk baksmell fordi de har lignet meg i feil skatteklasse, men når jeg har endret på det så skal jeg få igjen. Men når får jeg vite hva det endelige skatteoppgjøret er?

Dette lurer jeg også på! :o Hadde håpt at jeg endelig skulle fått reist på ferie, men ser ikke ut til at det blir noen reise i år heller... :/ I fjor fikk jeg skattepengene i oktober, men da fikk jeg iallefall brev om at utbetalingen ikke ble før da... Har ikke hørt noen ting i år. :/

Har dere fått brev på alltinn, hvor dere har blitt lignet, så skal dere få de i løpet av denne uken, kanskje neste.

Min kommune var treg med å betale ut, så jeg fikk mine sent på onsdag. Da hadde jeg ringt skatteetaten og hørt om det var slik at jeg var blant de som fikk utbetalt denne mnd, da jeg også hadde fått brev på nett. Og ja det var jeg.

Regner med at om det ikke har kommet noe brev så blir det august som blir utbetalingsmåned for de som ikke har mottatt noe denne mnd. På skatteetaten sine sider står det at disse kommer 17. august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...