iepiemarie Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Jeg tror pinadø hun har festa seg også...det er nesten fem uker til termin. Betyr dette at jeg burde pakke bagen? (Jepp: Dette er førstefødte:-)
iepiemarie Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 1. juli 2011 ...har forøvrig et voldsomt press nedover når jeg står/går og plutselig ganske hyppige kynnere de siste to døgnene.
NostraStoria Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Høres mer ut som siste trimester enn fødsel - uansett hva som skjer, lykke til!
iepiemarie Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2011 takk! det var rett og slett ei på butikken som litt vel kråsikkert sa at "oj, se, magen din har droppet - du føder sikker en av de neste dagene"...jeg ble passe sjokka! (Du skjønner, jeg har ikke spesielt stor mage, og kommentaren kom etter at jeg vennlig takket nei til et alkohol-relatert spørsmpål, der jeg måtte fortelle henne at jeg hadde litt over en mnd igjen til termin og derfor ikke drikker alkohol om dagen...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå