Gå til innhold

I dag møtte jeg tidenes dummeste jente!!!! :D

Anbefalte innlegg

Hadde parkert i parkeringshuset på senteret. Parkerte da bak en bil. Var inne et par timer og skulle gå til bilen igjen. Da står det en jente der med en barnevogn og en baby sovende i bilen. Hun var altså fly forbannet på meg fordi jeg hadde parkert så nærme "rumpa" på bilen hennes, hun kunne derfor ikke få opp bakluka uten å skrape opp min og hennes bil!!! Og hun hadde stått der i en halvtime, tenk hvis babyen våknet og begynte å skrike osv.

Da sier jeg "Ehhmm, du kunne jo bare ha kjørt litt forover da"

Klarte ikke la vær å le litt, hun ble potte sur, satte seg inn og kjørte litt frem og fikk utrolig nok inn vogna!

Jeg holdt på å dø av latter da hun kjørte!!!

Fortsetter under...

Jo da, hvis det var mulig for henne og kjøre fremover så var det selvfølgelig lite gjennomtenkt av henne, men om du parkerer klint oppi ræva på folk så er det ikke så forbanna smart det heller. Da hadde du glatt fått ei ripe i bilen av meg...

Nei, jeg gadd faktisk ikke å beklage når hun var så forbannet på meg. Og når det ikke er snakk om lukeparkering, men parkering slik at man kan kjøre rett ut og at bilene står med "rumpa" mot hverandre. Jeg stod innenfor strekene, det gjorde hun også. Og det skulle bare noen cm til før hun fikk opp bagasjeluka, men å kjøre litt frem tenkte hun ikke på...

Annonse

Lurer på om jeg er FOR hensynsfull, for slikt hadde jeg uten å tenke tatt hensyn til når jeg parkerer. At folk skal komme seg ut og inn av bilen sin, at de kan måtte gjøre ditt og datt.

Men ellers var det jo litt morsomt, da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...