Gå til innhold

Å bry seg om hvordan andre ser ut.....!

Anbefalte innlegg

Det finnes ikke noe mer patetisk etter mitt syn.

Tenk å henge seg opp i om noen går i joggis på butikken! Og om de sminker seg eller ei.

Hvem er det som går rundt å studerer folk for å se om håret ligger fint?

Dere må ha ett kjedelig liv.

Kanskje dere skulle konsentrere dere litt mer om deres selv? Jeg er sikker på at dere ikke er så perfekte som dere liker å tro.

Jeg sminker og ordner og kler meg FOR MIN EGEN SKYLD. Hva andre måtte gjøre legger jeg meg ikke opp i.

Bare ett lite tips: Det er ikke buksen som definerer personen. Om dere innså dette hadde dere kanskje fått et mer interesant og beriket liv også.

Fortsetter under...

Nei, det er ikke buksa som definerer deg som person, og heller ikke merket på klærne. Men om du går på butikken i helga og ser ut som en dass, ene og alene fordi du ikke gidder å stelle deg, vel da vil jeg jo heller si at det sier litt om deg. Man trenger ikke se ut som en supermodell, men det er ikke veldig sjarmerende når håret ligger i fett-striper på hodet og du rett og slett ser sjuskete ut.

Du kan si du kler deg for din egen del, og det gjør jeg for min del også. Men det er jo ikke til å komme fra at jeg også kler meg litt for mannen min. Jeg vil at han skal være stolt av kjerringemnet sitt. Jeg bruker sjelden sminke til daglig, men jeg kompenserer med å ihvertfall kle meg normalt. Jeans og en topp eller genser, tights og tunika, shorts og singlet, kjole, what ever.. Og det tar meg ikke lengre tid å kle på meg det, enn å dra på meg joggebuksa og hettejakka. Det første jeg gjør når jeg kommer inn døra er å vrenge av meg sokkene, går alltid barbeint, og så drar jeg på meg en shorts eller joggebukse. Men jeg skifter før jeg drar ut..

Totalt enig i hva HI sier, jeg gidder ikke å offre et sekund på badet annet enn når jeg må på do. Jeg vasker meg ikke fordi jeg trenger det ikke. Syns faktisk min egen svette lukter godt. Har store hull i den møkkete joggebuksen min, Og gidder aldri å gre håret, har desverre begynt å klødd endel i det siste, men det er en annen sak.

Det verste var at en dag så sa en skikkelig oversminket bærte på bybanen at det stinket av meg, at jeg kanskje kunne trenge en dusj--- som HI sier-, snakk om å være patetisk som blander seg!!!

Annonse

Du forstod poenget mitt, om det var en intelligent måte å formulere det på skal jeg ikke hevde. Men poenget var jo det å fordømme andre da, noen velger å fordømme etter utseende, andre interesser og andre igjen intelligensnivå.

Jeg lurer bare på en ting du, liker du menn som er flotte å se på? eller er du helt likegyldig til hvordan menn, eller din mann ser ut?

Nei, poenget ditt var slett ikke åpenbart all den tid jeg ikke fordømte noen.

Jeg har heller ikke sagt et ord om mine preferanser i henhold til meg selv eller partner. Jeg kan likevel være tydelig på at jeg synes det er uinteressant med mennesker som haret verdigrunnlag som tillater dem å dømme fremmede menneskers utseende.

Kjære deg HI. Om jeg treffer naboen usminket, ustelt og i joggis på butikken en gang eller to så passerer det ikke lillehjernen en gang. Treffer jeg derimot naboen hver dag i denne habitten blir hun dømt som en slask enten jeg vil eller ikke. I bakhodet havner denne personen da i kategorien skitten og lat. Hverken jeg eller du kan endre på det. Tror nok det gjelder de fleste.

Annonse

Da skal jeg være klinkende klar, viss poenget mitt er så vanskelig å fatte: Du fordømmer like mye som dem som fordømmer ut i fra utseende.

Du skriver at de er uinteressante,,, mener du at alle mennesker som er opptatt av andres utseende er uinteressant?

jeg fordømmer andre, og ja , ut i fra utseende. jeg fordømmer ikke ut i fra det utseende som har blitt gitt fra naturen sin side, men jeg vil gjøre meg noen tanker om folk som er skitne, fett hår og slitt i klærne. jeg vil ikke nødvendigvis tenke at de er et dårlig menneske, men det vil alltid dukke opp tanker i hode mitt om deres bakgrunn.

Har aldri påstått noe om dine preferanser til partner, jeg spurte deg bare et spørsmål der jeg lurte på om du hadde noen preferanser til utseende til en mann.

Jeg er ivertfall opptatt av min mann's utseende og for så vidt andre utseende i tillegg, og ut i fra dette er jeg et uinteressant menneske i dine øyne.

Gud hjelpe meg. Lær deg hva ordet fordømme betyr. Jeg finner dem uinteressante på lik linje som jeg finner kokkeprogrammer på TV uinteressant. Jeg fordømmer ikke kokkeprogrammene, jeg gidder bare ikke se på dem.

Du skyter så på sidelinjen at det er pinlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...