Gå til innhold

Hvilken bilstol velger dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vi velger en med base denne gangen, vil gjerne ha med isofix men har desverre ikkje denne muligheten i vår bil.

Hvilke stoler anbefaler/ skal dere kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt en akta graco med base. Lånte en slik til førstemann, og var veldig fornøyd

Skrevet

Vi har kjøpt Britax (Römer) Babysafe Plus SHR , som ble testvinner nå nylig. Kjøpte det for øvrig fra England og har spart ca 900,-

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har valgt Britax (Römer) Babysafe Plus SHR ||, de er vel ganske like. Vi kjøpte i Sverige og sparte faktisk 1000,- på det!

Gjest johmon
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg Akta Graco. Føler at i samme hvilken butikk som jeg går i, anbefaler de forskjellige stoler.

Var på Rudo på Strømme og der anbefalte de Akta Graco.

Har en venninne som er kjempe fornøyd med dette stolene. Var litt skeptisk, siden det er så billig i forhold til de andre stolene, men etter å ha leste hva som kom ut etter at sete var testet:

Graco logico S HP er en svært trygg stol som får toppkarakterer på sikkerhet. Det eneste som trekker ned av betydning er at installasjonen av stolen i bilen kan være litt vanskelig. (fikk se monteringen av sete når jeg var i butikken og syns ikke det var noe verre enn de andre setene)

Stolen koster nesten halvparten av testvinneren, som totalt sett er bare litt bedre.

Så nå har jeg bestemt meg, at dette er sete jeg skal ha:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...