Gå til innhold

Hvor mye penger fra tante og onkel til konfirmasjon tro?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en niese som har valgt å ikke konfirmere seg, men hun skal ha et selskap og en "markering" likevel:)

Dette er første niese/ nevø som er i konfirmasjonsalderen så jeg aner ikke hva som er vanlig å legge seg på?

Hun ønsker seg penger så jeg tror det blir det selv om hun kommer til å bruke de opp:)

..hvis ingen andre har noen gode forslag til gave da? (ikke smykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min familie gir tanter/onkler 1000 kr til nieser/nevøer. Hva som er "vanlig" vet jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei "vanlig" er jo ikke så lett å finne ut av, derfor jeg håper på å få noen svar her så ser jeg:)

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun en nevø og vi kommer til å gi sånn 2000 til han tenker jeg. Vi har et godt forhold da.

Han bestemmer selvsagt selv hva han skal bruke pengene på uten at jeg blir furten for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det "vanlig" å gi 500 kr, men vi er en veldig stor familie med mange som skal konfirmeres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir de valget mellom 3000 kroner eller en londontur sammen med oss. Alle 5 har valgt londontur. ;) så i fjor var vi i London med 2 av mine nevøer og neste år skal vi med en niese og en nevø. :) Joda, det koster jo en del, men det er en flott opplevelse for oss alle sammen. :) Til slutt er det bare en nevø igjen som ikke skal konfirmeres før om 4 år. ;) Nå har ingen av mannens søsken fått barn enda, så hva vi skal gi dem er litt usikkert. de vil jo bo i england, så det blir neppe londontur uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...