Gå til innhold

Når legger du deg på kvelden og når står du opp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legger meg ca. kl 24:00, og står opp ca. kl. 07:00-07:30. Jeg leser alltid en halvtime-time før jeg sovner.

Jeg burde absolutt lagt meg tidligere, men jeg er et nattmenneske og må tvinge meg i seng ved midnatt.

Jeg er i seng ca 23-24 om kvelden og står opp rundt 08.00 om vi ikke skal noe spesielt. jeg er nok uthvilt, men jeg er så innmari B menneske så jeg elsker å sove lenge, så jeg er trøtt om mårran fordi :P

Det varierer veldig både fordi jeg hatt barn som styrer på om nettene og jeg har vært ca. gravid halve tiden de siste 5 årene. Men jeg prøver å legge meg før midnatt og står som oftest opp rundt 7. Trenger egentlig mer søvn nå som jeg er gravid.

Annonse

Når jeg jobber legger jeg meg kl.22, senest 23, og står opp kl.06-06:30. I helger og ferier blir det som regel til at jeg legger meg i 23-24 tiden, men jeg må fremdeles opp i 06-07 tiden, for da står barnet vårt opp. Hvis jeg skal være totalt uthvilt dagen etter trenger jeg nok 8-9 timer sammenhengende søvn, men det tilhører jo sjeldenhetene etter at vi fikk barn:)

Legger meg ca 22.30, sovner innen en halvtime. Må opp senest 6.15 i ukedagene, men våkner så og si hver dag mellom 5.30-6.00 av gullungen. Ikke uthvilt, men får jeg de timene uavbrutt, så klarer jeg meg. Får jeg ikke sove en natt, eller sønnen min vekker meg flere ganger i løpet av natta, blir jeg deppa og dårlig selvtillit... Lite søvn virker sånn på meg :)

legger meg mellom 23 og 02 og står opp mellom 05 og 09, alt ettersom når minste mann våkner.

føler meg greit uthvilt, men tar som regel igjen søvn en dag om jeg skulle trenge det ved å kollapse på sofaen i åtte/ni tiden ;)

Annonse

Legger meg rundt 23-23.30 og våkner ca hver 3 time. står opp kl 11 på dagen da våkner babyen min. og så hviler jeg som regel noen timer på ettermiddagen når pappaen kommer hjem fra jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...