Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 For et par uker siden lå jeg og lillegutt på 2 1/2 år i senga på rommet hans, han skulle sove, men han nekter plutselig og legge seg alene. Så ligger jeg der og synger og plutselig begynner han og strekke henden ut i lufta og sier kom her.. Så ut som han prøvde og ta etter noe i lufta. Dette holde han på med et par ganger før han sovnet, jeg tenkte ikke noe særlig på det. Men i går var det mannen sin tur til og legge seg med han, og når gutten har sovnet sier mannen at han hadde en skikkelig ekkel opplevelse, guttungen hadde gjort akkurat det samme som han hadde gjort et par uker tidligere når jeg var der og i tillegg hadde han løftet opp bamsen i lufta og sagt.. versegod, du kan få låne mens hadde blikket festet på et eller annet. Jeg er ikke den som tror på det overnaturlig og tanker at han sikkert har en fantasivenn, men mannen nektet og høre på det... han mener det er noe overnaturlig fordi han fikk en sånn "ekkel følelse" når han låg der. Aner ikke hvordan jeg skal reagere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Muligheter: a) flytte tilkalle en prest, eller selv bli kristen og be for atmosfæren i huset c) tilkalle andre spøkelses-utdrivere, avhengig av deres personlige ønsker d) drite i det e) være redd og leve med angsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Nå fikk jeg grøssninger over hele meg hehe! Men siden ungen ikke virker redd, så er det nok et snilt spøkelse, og ingenting å være redd for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Datteren min har drevet med det samme og virker helt trygg. Derfor tar jeg det med stor ro. Hun så hjelperen sin, har jeg forstått i ettertid. Mange barn gjør det, helt til foreldrene ber de slutte med å si slikt "tull". Da lukker de igjen. Hvis gutten din hadde vært engstelig så stiller det seg anderledes. Men dette høres greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #5 Del Skrevet 1. juli 2011 Kjenner en som var borti det samme, men vi tror på sånt overnaturlig. Hun sa hun ikke orket å gjøre noe med det så lenge det ikke plagde barnet eller noen andre i huset. Dette barnet fortalte mye om hvordan denne personen så ut og hva denne personen hadde opplevd og når man sjekket historie til området så kan det være mulig som barnet sa det. Men så plutselig ble barnet plaget av det! Kunne plutselig begynne å hylskrike da h*n var på rommet sitt og satt skrekkslagen i sengen da noen kom inn så til barnet. Nektet etterhvert å være på rommet sitt! Da fikk moren til barnet noen til å komme å drive ut å etter det ble ting bra igjen å barnet kunne begynne å sove på rommet sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå