Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 selvtilliten min er ikke særlig høy kan man si. Jeg synes det er viktigere hva andre syns om meg,enn hva jeg liker selv :S Jeg beundrer faktisk de som har høy nok selvtillit til å bare være seg selv. Heldige er de som tør gå uten sminke, gå i de klærne de selv synes er behagelige, i stedet for hele tiden måtte tenke på hva andre synes og mener. Jeg skulle ønske jeg bare kunne stappe i meg det jeg har lyst på, i stedetfor å hele tiden tenke på om noen kan se at jeg har lagt på meg litt. Tenk å være så avslappet til seg selv at en kunne gjøre det en mest har lyst til, eller føler for. *sukk* Dere som driter i hva andre tenker eller synes om dere, og deres klesstil osv : LUCKY YOU !!! Og det mener jeg virkelig av hele mitt hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg har hatt perioder i livet hvor jeg måtte stelle meg med fullt program hver morgen, og perioder hvor jeg bare ikke orker. Tidligere var jeg flink å stelle og dulle med meg selv, men overskudd og tiden strekker ikke til lenger. Jeg kan godt tenke meg at mange tenker sitt om meg for tiden, og en del snakker sikkert i tillegg. For jeg orker bare ikke være opptatt av utseende nå.... Jeg har så mange andre problemer som faktisk MÅ prioriteres, og som jeg ikke ser ut til å klare å gjøre noe med, annet enn å jobbe med. Det er ikke min psyke, men barn med handikap som gjør at det nå er sånn. Jeg beundrer andre med barn med handikap, som faktisk klarer å se bra ut hver dag. Jeg klarer det ikke, og tenker sjelden på mitt utseende...... Jeg ser ut slik jeg gjør, og ta meg for den jeg er(eller la være) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Enig. I dag skal jeg ut på konsert, og kledde meg opp i fin, rosa blondekjole. Den rekker bare til like nedenfor midten på låret, så jeg tok en hvit underkjole med blondekant under for å forlenge den noen cm. Grå dressjakke over og tøffe, hvite sandaler. Følte meg egentlig fin, men er så redd noen skal tiske og hviske om meg, så jeg endte opp med sort bukse, sort topp og svarte sandaler. Da er jeg safe. Eneste jeg sliter med er at i denne toppen viser en valk når jeg sitter. Får helt angst av å tenke på at folk kan se den. Og jeg har sminket meg med omhu, kan sikkert male et hus brunt med alt jeg har i ansiktet. Uff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå