Gå til innhold

Hva tenker dere om følgende utsagn fra samboeren min...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

(Prøvde å skrive dette i sted også, men dukket ikke opp, så kommer det to ganger er det et lite uhell)

Husker ikke hvordan vi kom inn på det, men samboeren min klarte i alle fall å plumpe ut av seg at hadde vi møttes i en vanlig sjekkesituasjon på byen, så hadde han nok ikke gått for meg, men ei som var tynnere. Når det gjaldt bare sex, uten følelser, gikk han alltid for de tynne/veldig slanke jentene, mens han alltid endte opp med ei litt kraftigere jente når det gjaldt forhold. Vi hadde kjent hverandre i mange år før vi ble sammen og han sier at det var hele pakka som gjorde at han falt, både personlighet og utseendet.

Er jeg helt teit som ble litt lei meg for kommentaren? Man vil jo gjerne være pen og tiltrekkende i tillegg til hyggelig, snill og alt det der. Vet at han synes jeg er veldig ansiktspen, men kroppen kunne tydeligvis vært bedre, skjønner jeg nå.

Altså, jeg er ikke helt knekt her, bare synes det var en kommentar han kunne holdt for seg selv, for nå vet jeg jo hva han egentlig synes. Må understreke at det kom ut ved et uhell og det var ikke hans intensjon å såre meg. Var bare en ubetenksom kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dust av han å si det. Noe må han kunne holde hemmelig. Ikke bry deg om det. Evt. bemerk noe negativt med hans person når han minst venter det. Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han kunne holdt dette for seg selv!

Jeg ville syns det var utrolig sårende å høre at han ville gått for noen andre hvis vi hadde møttes i en vanlig sjekkesituasjon...

Selv om han kanskje ikke mente å si de ordene, er de sagt og jeg ville alltid lurt på om han egentlig var fornøyd.

¨

Kanskje litt kjipt svar fra meg, men det er sånn jeg ville tenkt iallefall :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som nesten er litt komisk er at mannen selv veier 120 kg! Jeg vil så absolutt si at jeg er den desidert peneste og mest attraktive av oss - og det er også han helt enig i. Men den svei litt, altså, skal innrømme det.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel bare vært litt for ærlig med deg. Sikkert mange som tenker sånt,men ikke sier det til partneren. Men det er tross alt deg han liker,hele pakken!

Jeg har alltid fått høre at jeg har vakkert,krøllete, tykt hår, men mannen min liker visst tynt stritt hår. Og helst blond..og så skal hun helst være smilende og utadvent..ja og så tynn.

Nå har jeg slanket meg og føler jeg har blitt i tynneste laget,men det virker som mannen synes jeg blir mer sexy jo tynnere jeg er, så begynner å lure litt på om det er anoreksiavrak han liker.

Menmen,når det er sagt,så ser jeg jo at mannen min ikke akkurat er et glansbilde han heller;) Er din mann d?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, ikke noe glansbilde (ref. kommentar over), så han og jeg tenker kanskje litt det samme om hverandre. Men jeg ville jo aldri SAGT det! Var kanskje det som såret, egentlig, for jeg er jo selvsagt fullt klar over at jeg ikke er penest eller tynnest i denne verden ;)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg! Prøv å ikke tenke så mye på det..

Det blir litt som å kaste stein i glasshus når han ikke er akkurat skjønnheten selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er hel enig i at du er den mest attraktive,så kanskje han sa det fordi han er litt usikker og har lyst å holde på deg? Bare spekulerer:) Trenger ikke å være noe dypere med det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noe i det hun 14.55 sier.

Han er nok ute etter å rakke litt ned på deg - fordi han selv synes at han kanskje ikke er bra nok for deg, slik at du skal føle deg litt mindreverdig og ikke forlate han.

Idiotkommentar, forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke det, for jeg så på han at han ble litt paff selv da han hadde sagt det. Litt flau. Men da var det jo sagt og det var liksom ikke så mye å gjøre med det. Men, men, er jo ikke i minste tvil om at mannen er glad i meg :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si til ham: Jaja,det er helt greit,for jeg har tenkt det samme. Men vi får vel bare holde ut med hverandre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min kjære på byen, og det var bare tilfeldigheter som gjorde at vi kom i prat den kvelden, for vanligvis ville jeg aldri ha gått etter hans "type". Det har jeg aldri sagt til ham, siden jeg ikke lenger anser det som viktig. Han er jo den flotteste mannen jeg noengang har sett!

Kanskje det er litt sånn for samboeren din, også? Jeg er sikker på at han ikke mente å såre deg, menn er bare litt korte i huet innimellom... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann kan også komme med noen rare kommentarer som jeg ikke alltid kan plassere:-P Tenker bare at han muligens er redd for å miste meg?? Han er opptatt av hva jeg måtte mene om andre menn, og liker ofte bekreftelse på at han er bra nok for meg. Litt sjalu på en sjarmerende måte;-)

Han sier ikke direkte noe sårende, men kan komme med kommentarer om kroppen som " jeg elsker at du har noen kg for mye " osv. Og da har jeg ikke sagt noe om mine ekstra kg først hvis du skjønner. Nå er ikke mine ekstra kg noe jeg gråter meg i søvn over heller da, så det kan jo hende han vet at jeg egentlig ikke tar meg nær av det. Men likevel, føles noen ganger unødvendig likevel...

Jeg "tar litt igjen" ved å gjøre følgende:Vi kan se på tv, eller se en på gata, og han VET hvilke type menn jeg liker. Da er han fort til å kikke på meg, for liksom å se om jeg fikk det med meg:-) Kan bekrefte at "Jo, han var kjekk. Ja, hadde jeg vært singel kunne jeg tatt han" Men....han SPØR, det er det ikke alltid jeg gjør;-)

Men ser på det som at han er litt sjalu, det er ikke jeg. Men jeg er også fornøyd med meg selv, og utstråler kanskje det? Får oppmerksomhet fra andre menn, og dette får han jo med seg, så det kan jo være hans usikre måte å være på?

Ikke legg så mye i det HI. Men kom gjerne med en kommentar eller to hvis du ser en HUNK, og han får det med seg:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får si at han får ta til takke med deg, for en penere og slankere dame ville ikke han som er så feit fått uansett... Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...