Mamma`n til A Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg var på Haugesund sykehus i dag, for kontroll på fødepol. Etter min førstefødte (06) så fikk jeg bekkenet målt og klar beskjed om at ved neste fødsel blir det KS. Har aldri tenkt noe mere over det, og forberedt meg på KS. (Førstemann ble født på et annet sykehus i et annet fylke, nå har vi flyttet og hører til Haugesund sykehus). I dag ble jeg fortalt av en lege hvor lite jeg har i hodet som gjerne ønsker KS. "Du vil ikke ditt barns beste, aner du hva du utsetter barnet ditt for. Herligheten!?!!" Han velger altså å si dette enda jeg har mange papirer på at KS er ENESTE løsnig for meg. (Bekkenmål på 28.0, seteleie og fødselsangst). "Skal du føde hær, skal du føde vaginalt!!" Hilsen frustrert gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Uff, så leit, jeg håper du klager på overlegen! Det var ufint å legge frem ting for deg på den måten, du har jo alt hatt et KS, så du vet jo godt hva det går i. Skremme deg på den måten er direkte slemt, og legen har selvfølgelig ingen garanti for at en vaginal fødsel vil gå problemfritt. Ingen kan bestemme hvordan fødselen går, vi er mange som har blitt overrasket av hastekeisersnitt når det kommer til stykket, og mange som ikke har hatt noen problemer med det i ettertid, verken for mor eller barn. Så her må du klage og legge frem brevet ditt med bekkenmål på nytt. Det må da være mer enn en overlege å få snakket med? Ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma med 3 jenter Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg hadde faktisk meldt inn denne legen og bedt sykehuset om å få samtale med noen andre. Dette skal jo ikke gå an! Ville faktisk vurdert å gå til media om sykehuset ikke legger seg flate. Er bare å ringe sykehuset og mase på dem, allier deg gjerne med dine nærmeste for det er tøft å måtte kjempe alene om dette (du skal jo ikke måtte kjempe for dette siden du allerede har papirene klare). Og fører ingenting fram så husk at det er fritt sykehusvalg i Norge og du kan undersøke ståa andre steder i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå