Gutt 08 Jente11 Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Jenta mi har snudd seg fra rygg til mage ei god stund nå, men er først de siste dagene hun har begynt å ønske å sove på magen. Hun snur seg flere ganger før hun legger seg også, men dette er ikke så stort problem synes jeg. Om hun sovner på magen bare legger jeg meg ved siden av henne et kvarters tid og leser, og snur henne når hun sover tungt. Det er værre midt på natta... De siste dagene finner jeg henne på magen hver gang jeg våkner og kikker bort på henne. (Hun ligger i seng rett ved siden av meg, og jeg sover lett, men jeg får likevel ikke med meg at hun snur seg) Hva gjør jeg? Skal jeg bare la henne sove på magen? Bør jeg få i pose som festes i senga? (Er egentlig ikke så glad i å sette babyen fast slik..) Må jeg bare fortsette å snu 4-5ganger hver natt? Andre alternativer???
Tingenes Herre Skrevet 1. juli 2011 #2 Skrevet 1. juli 2011 Sånn holder jenta mi på også. Jeg har gitt opp å snu henne, og pose vil jeg ikke bruke, de klarer å snu seg inne i den også. Tenker at det ikke er så farlig at hun ligger på magen, hun er jo blitt så stor. Bare sørg for at madrassen er fast så nesa ikke forsvinner ned i den. Når det er sagt, så anbefaler de jo at baby sover på ryggen. Så får hver enkelt gjøre opp med seg selv om man vil stå opp og snu dem, eller ikke.
*NordNorge* Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Ikke snu henne. Jenta mi begynte i 5 mnd alderen å snu seg på mage i søvne å sov sånn. Jeg sjekka henne selvfølegelig titt og ofte før jeg la meg til å såve, men etter jeg var sovnet, så kunne jeg jo ikke kontrollere hva hun gjorde... De flytter seg å såver med hodet på siden. D går bare godt skal du se. Men, skjønner din bekymring, for jeg syns d var ekkelt til å begynne med jeg også
Honningmelon Skrevet 1. juli 2011 #4 Skrevet 1. juli 2011 Hadde aldri giddet å stresse med å snu bebisen når de har begynt å snu seg selv. Her har de fått sove i den stillingen de selv vil når de har blitt store nok til å snu seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå