Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 Hadde en skikkelig sær opplevelse i natt! Jeg våknet av at jeg måtte på do, gikk i halvsøvne inn på badet og satte meg ned. Hadde ikke lukket døra, så den stod på gløtt. Plutselig fikk jeg en skikkelig ekkel følelse av at noen stod å såg på meg gjennom glippen. Jeg fikk frysninger i hele kroppen og forta meg å bli ferdig. Tørka meg og gikk for å vaske hendene. Klarte rett og slett ikke se opp og inn i speilet, for det kjentes ut som noen stod å såg på meg. Forta meg inn igjen på soverommet og krøp oppi senga til mannen. Følelsen forfulgte meg, og plutselig hørte jeg junior skvatt til og ble skikkelig urolig. Måtte bort å gi han smokken og stryke litt på han før han sovna igjen. Ekkelt!! Noen som har opplevd noe sånt før? Tror du på sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Ja... har opplevd slik flere ganger.. Har også hatt ulike opplevelser med mine barn som har sagt eller sett , som har "forutsett" ting.... så det er absolutt mer mellom himmel og jord en hva man tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå