Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 Leser jeg her inne og priser meg lykkelig som singel Er jo ikke måte på kor håpløs manfolk er til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Takk for tipset, det skal jaggu meg jeg begynne med også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 funker som bare juling, kjipt for de som klager, men toppers for meg som savner en drittsekk HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg også! :-)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #5 Del Skrevet 1. juli 2011 Syns også det er helt topp for jo mer jeg leser jo mer skjønner jeg at idiotene allerede har kjærester så da er det flere gode menn igjen til oss andre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Del Skrevet 1. juli 2011 ojj den har jeg ikke tenkt på Da ble det jo enda mer oppmuntrende og lese her inne jo HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #7 Del Skrevet 1. juli 2011 Hehe, har tenkt tanken mange ganger selv ja. Utrolig mye klaging på menn her inne, og jeg er vel kanskje mer imponert hva noen gidder bruke energi på Innimellom kommer det slike tråder som denne og bare vent; snart er her fullt av damer som skryter over mannen sin. Ikke måte på hvor perfekte menn alle har. Bare vent å se:))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #8 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg tenker at det er først og fremst de som har større problemer, som skriver om sine menn på Anonymforum. De andre gidder ikke å skrive om sine liv, og det ville uansett tatt for stor plass. Men selvsagt er det mange problemer som skjuler seg bak en vellykket fasade rundtforbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #9 Del Skrevet 1. juli 2011 Venter i spenning hehe HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #10 Del Skrevet 1. juli 2011 Så lenge dere ikke finner en mann som gjør dere lykkelige, er det like greit å holde på singeltilværelsen ;-) Men ikke gi opp helt fullstendig, for der ute et sted finnes DEN RETTE for alle og enhver tror jeg. Jeg er så heldig å ha funnet min. Jeg måtte vente lenge på HAM, men han dukket opp til slutt. Nå har vi vært lykkelig gifte i over 10 år :-)) LYKKE TIL :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #11 Del Skrevet 1. juli 2011 Er det bare meg som ikke vil ha noen ny mann? Som synes det var jævlig nok med det jeg har opplevd, at jeg foretrekker å være alene, resten av livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #12 Del Skrevet 1. juli 2011 Har sterkt vurdert det selv, men jeg vil ha en familie. Vil være alene nå pga den jeg var sist i lag med, men kjenner jeg savner et forhold en gang i blant, å da er BIM genialt og lese på. Blir fort påminnet om hvor ille forholdene kan og ofte er, og da forsvinner savnet Har stor plan om å holde meg unna forhold i lang tid fremover, men alene for resten av livet? nei det vil jeg ikke være HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå