Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 Huff, hører desverre ikke til på noen av disse foruma.. Vil så gjerne, men har en 1.åring i hus, og skal til å begynne på skole til høsten, så passer ikke nå. Tror ikke noen forstår hvor inderlig lyst jeg har på en til etter spontanabort i påsken (var ikke planlagt)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 jeg henger der sjøl jeg;) og her i huset er det ikke planlagt noen familieforøkelse i nærmeste fremtid!! har en 4åring og en 1åring. men elsker alikevel å lese om dem som blir gravide og jeg elsker å lese fødselshistorier og hjelpe til med tips og råd til dem som spør på 3tri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Tror man aldri kommer helt over den interressen heller, for jeg er unormalt engasjert i mine venners graviditeter og fødsler Sjuler for mannen min hvor mye jeg henger her inne HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 jeg er også sann, har vært det siden ungen min har noen få mnd..er nå 14mnd, å kunne gjort masse for å få en til, helst i går:p vi planlegger å bli gravid igjen om 6-12 mnd..noen smådetaljer som må i boks først..hadde det ikke vært for det, så hadde jeg nokk vært godt gravid med nr 2 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #5 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg tar meg ofte i å gå inn på barnimagen.com istedenfor dinbaby.com når jeg skal på anonymforumet. Jeg blir ikke fortrolig med den grusomme turkise fargen på dinbaby, så jeg syns det er mer behagelig (for øynene) å være på bim.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Del Skrevet 1. juli 2011 hihi, det gjorde jeg og her for noen uker siden og plutselig så hadde jeg bolle i ovnene gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #7 Del Skrevet 1. juli 2011 jepp, jeg er over gjennomsnittet interessert i graviditet/fødsel selv. både mine og andres. jeg kan ikke tenke meg noe flottere og mer fantastisk enn graviditet og fødsel!!! store flotte mager, i alle former og fasonger, med en ting felles: innholdet! selve fødselen er enda mer fantastisk! etter mitt første svangerskap og fødsel så fikk jeg lyst til å bli jordmor! har fremdeles lyst, større lyst, nå etter at jeg fikk mitt andre barn i fjor. jeg kan nesten ikke vente til vi bestemmer oss for å få enda et barn for jeg har så mange planer om hvordan ting skal foregå! (akkurat som om man har kontroll over det liksom!!) jeg er også av dem som ikke synes det er vondt å føde ( rier er vondt, å klemme ut ungen er ikke vondt) å gleder meg villt og uhemmet til neste gang!! jeg er rar sier venninnene mine;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå