Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg ville nok undersøkt om det var mulig å leie bilstol der dere skal når det er snakk om stol i klasse II. Babystol og beltestol er forholdsvis greie å ha med seg, men det er mer styr og større sjanse for ødelagt stol med de store, tunge klasse II stolene med støttebein og stropper etc.

Vi klarte oss heldigvis unna å ha med klasse II stolen på tur, reiste et par turer mens hun brukte babysetet. En gang reiste vi da hun var 2 år, men siden hun var under 13 kg og ikke for lang så kunne hun ennå bruke britax babystolen sin, så vi hentet den frem fra loftet og reiste med den. Veldig mye enklere enn å ta med seg en stor stol, så anbefaler dette hvis barnet ditt ikke er for stort. Hvis dere skal ta med bilsetet ville jeg i allefall fått pakket det inn så godt som mulig for å unngå å få det ødelagt, de blir utsatt for hardhendt løfting og lemping!

Hun har nok vokst ut av babystolen i lengden for lengst. Og jeg har ikke lyst til å ta en sjanse med å leie stol, både fordi man aldri vet hva man får og fordi vi skal til et land hvor det er vanlig med forover endte stoler, vi ønsker å ha henne sittende bakovervendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...