Gå til innhold

burde jeg ikke hatt litt mage nå?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

jeg er 18+5 med min andre, finnes ikke tegn til kul på magen enda her heller.. hadde det slik med første også, så tror det er meningen at jeg skal være slik ivertfall! ehr sparker den lille i villelse, så jeg er ikke så veldig bekymret enda..

men når jeg ligger på ryggen så viser kulen veldig godt! som en herrehåndball som ligger mellom hoftekammene :) rart det ikke viser ellers når den er såå stor egentlig..

vi får trøste oss med at vi har sterke magemuskler som holder de små inne ;)

altså i forhold til før graviditeten så står den jo litt ut men magen er myk og ser feit ut.. hmmm hehe:) virka som jordmor syns jeg burde hatt ganske synlig mage nå som det er nr 3. så hun lurte på om jeg visste om alt var bra med den lille og sånn. ikke akkurat noen drøm å få sånne spørsmål heller da.

altså i forhold til før graviditeten så står den jo litt ut men magen er myk og ser feit ut.. hmmm hehe:) virka som jordmor syns jeg burde hatt ganske synlig mage nå som det er nr 3. så hun lurte på om jeg visste om alt var bra med den lille og sånn. ikke akkurat noen drøm å få sånne spørsmål heller da.

Annonse

I første svangerskap var jeg stor som en... flodhest? Magen var ihverrtfall helt gedigen og den kom tidlig. Tenkte jo at det samme ville skje denne gang, men tok laaaang tid før den dukket opp. Det er faktisk nå nylig at folk har begynt å kommentere graviditeten og nå er jeg snart 26 uker. Magen kom ikke før uke 20 :-p Men syns egentlig det er veldig deilig og ikke være så stor denne gangen. Husker det var fryktelig tungt sist :-/

Men syns det var rart og kanskje litt uprofesjonelt av jordmor og spørre deg om det? Trenger ikke være noe galt med barnet selv om det ikke viser så godt denne gangen. Jeg har risikosvangerskap så jeg får sjekket jevnlig med ul for og se at den vokser som den skal og det gjør den, men jeg var selv litt bekymret da magen kom så seint og jeg er 2. gangs, men da sa jordmor at det hadde ingen betydning. Det som hadde noe og si var hvordan barnet lå. Hvis den lå med ryggen til og litt "innover" så ble ofte magen mere myk og "usynlig".

ja jeg får slappe av og tro den kommer:)

om morgenen er den ikke synlig i det hele tatt:) og når jeg ligger er den flat:) men ser så vidt når jeg står oppreist. kjenner bobling i magen innemellom så er nok liv der.

men ja jeg har hørt det har noe å si åssen de ligger, på alle ul jeg har vært på så ligger min tvers over hehe. med hode på høyre side.

ned nr 1 fikk jeg ikke mage før uke 26, men nr 2 begynte den å komme i uke 24.. jm mente jeg bar ungene dypt inni meg så derfor den trege lille magen! begge ungene var over 4 kg, men så ikke ut som jeg hadde en 2 kg unge i magen en gang! kjempe liten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...