Gå til innhold

Noen som har brukt primolut-N?

Anbefalte innlegg

Vi skal til sydligere strøk, og jeg venter mensen når vi er der. Syns det er utrolig kjedelig å ha mensen med bading og alt!

Tenkte derfor å bruke Primolut-N. Er det noen som har prøvd det? Hvordan ble syklusen etter å ha brukt det? Og virket de? Leste at noen kunne få småblødninger når de skulle ha mensen, det er jo utrolig kjipt!!

Vi har ikke startet prøvingen enda, så det er ingen fare for at jeg er gravid ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143370680-noen-som-har-brukt-primolut-n/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte det da vi var i syden og funket helt fint. to dager etter slutt på pillene kom mensen. Ved juletider skulle jeg også ha mensen så brukte de da også.... vi hadde ikke besyttet oss og en uke etter pille slutt var mensen fortsatt ikke komt... da hadde jeg blitt gravid gitt :P

så om du ikke skal prøve på baby nå bruk kondom :P

Hei konemor med gutt+spire:)

Så du fikk ikke småblødninger? Så bra!! Hvis jeg først får småblødninger annenhver dag kan jeg like gjerne ha mensen. Slitsomt å gå å bekymre seg om man blør med lyse sommerkjoler! Men godt at du ikke fikk det! Håper ikke jeg får det heller ;)

Har lest om mange som blir gravide på de pillene, selv de som har slitt lenge og prøvd alle tips!! Har legen sagt noe om at du ble gravid mens du gikk på de pillene? Om de var skadelig for barnet? Ser jo ut som det har gått bra med din baby, ettersom du er så langt på vei ;)

Jeg brukte disse da vi var i Kroatia i høst. Begynte på pillene med en gang mensen kom, og den stoppet samme dagen. Man kan vel gardere seg å starte før mensen kommer også, men jeg var litt usikker på eksakt dato, så jeg ventet bare. Blødde ingenting under pilleperioden. Mensen kom helt vanlig noen dager etter pilleslutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...