Gå til innhold

Igår traff jeg på Dibs bilstolpoliti!!

Anbefalte innlegg

Jeg har to bilstoler i baksetet, Bakovervendt til 2 åringen og en putestol til 4 åringen.

Igår hentet jeg vår tredje bilstol på jobb (den hører til bil nr 2). Den har stått lagret på jobb pga flytting, så vi trengte bedre plass i bil 2.

Jeg festet den ekstra bilstolen i forsetet, fremovervendt (det var ingen unger som skulle sitte i den).

Deretter kjørte jeg butikken med 2åringen min. Da vi kom ut av butikken står det ei dame og snakker hissig i telefonen og ser inn i forsetet på bilen min. Da hun ser at det er min bil legger hun på og begynner å kjefte på meg pga jeg har bilstolen heelt feil motert, den var fremovervendt og det er airbag foran i bilen. Hun var skikkelig hissig, og jeg fikk ikke komme til å si noe. Jeg var visst en dårlig mor, og jeg burde være bedre opplyst i 2011. Jeg var ikke glad i ungene mine og hun lurte på om jeg var tilbakestående!

Da dama var ferdig å kjefte sa jeg bare: "Er du fra Dibpolitiet eller?", da ble hun lang i maska og gikk mot sin egen bil.

Jeg festet mini i bilstolen hennes i baksetet og kjørte avgårde. Tror at hun følte seg veldig teit da. Er stolt over at jeg klarte å holde meg rolig i denne absurde episoden.

Regner med at du er her inne, frk Dibdame-barnestolpoliti-kjerring: Shame on you! Du bør heller gå inn i deg selv og tenke før du handler!! Makan til frekkhet! Ting er ikke alltid slik det ser ut!

Fortsetter under...

Annonse

Kan folk begynne å feie for egen dør og slutte å legge seg opp i andres affærer?

Helt sykt hva noen tillater seg...

Jeg hadde nok ikke klart å holde meg rolig, men fortalt dama i store ord hva jeg mente om henne!

Og jeg som trodde det såkalte dib-politiet var som tøffest her hvor de kan skjule identiteten sin og rive av seg det utroligste, og at i virkeligheten er de nervøse, storrøykende dobbeltmoralister med fett hår og dårlig hud, og som aldri sier et vondt ord til husflua i vinduskarmen engang.

Haha!

Har også møtt Dibpolitiet. Det er det sykeste jeg har vært med på noengang:

Var på IKEA. På vei til bilen min. Ser ei dame som fester ungene sine, og går bak bilen for å sette inn varer eller et eller annet, saken er at hun ikke forlot barna i bilen, dørene sto opp og alt.

Går i mine egne tanker, aner ingenting, plutselig er det et mehe som RIVER tak i meg, og begynner å skjelle meg ut. Barna mine satt alene i bilen, dørene var åpne, jeg var på ville veier bort fra bilen. Hvordan kunne jeg i det hele tatt være mor som lot barna mine stå totalt ubevoktet på IKEA på den måten? Hun sa at hun hadde tatt reg.nr mitt og skulle politianmelde meg og melde meg til barnevernet.

Jeg sa bare.. Hvilke barn? Mine barn er ikke med meg idag.

Da ble hun enda sintere og skrek at SER DU IKKE DE TO BARNA DER BORTE????

Joda, sa jeg, men de er ikke mine, og mor er jo bak bilen, hva er problemet? Er du gal? Burde DU hatt barn?

Da ble hun rød og sa "Jeg er ikke ferdig med deg!". Jeg løp til bilen min og kjørte avsted. Syk dame.

HAHAHA! Fantastisk:-)

Jeg har også møtt på "Dibpolitiet". Fikk kjeft av en dame fordi jeg hadde teppe foran åpningen på vogna. Hun tok helt av og lekset opp hvor farlig det var. Da hn var ferdig med tiraden sin så sa jeg lavt til henne: "Kom litt nærmere så skal jeg vise deg noe". Hun bøyer seg litt fremover og da river jeg av teppet slik at åpningen vises og, haha, der ligger ingen unge i vogna. Gjett om hun ble paff og flau! :-)

Jeg var på vei med vogna til en venninne som akkurat hadde fått baby og som skulle låne vogna til hennes vogn kom. Mitt barn var i barnehagen;)

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Hahahaha... Jeg dævver!! Ler så jeg holdt på å dette ut av stolen her!! Virkelig?? Finnes det så gale mennesker?? Håper virkelig hun leser dette innlegget, og revurderer å stikke nesa opp i andres saker neste gang hun føler trang til det.. hehe.. Jeg ler meg ihjæl.. hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...