Gå til innhold

Fyrst eller ikke, er det ikke litt latterlig når en mann midt i 50-åra med flere barn med flere damer får for vanlig staselig bryllup?!?!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehehe, dette er like godt skrevet som innlegget om bilen som forsvant, eller ikke gjorde det. Men ingen visste om den var registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det skal være "går for vanlig staselig bryllp"?

Jeg bryr meg egentlig ikke i det hele tatt, men jeg tviler sterkt på at de bare kunne stukket seg bort for å holde et lite og diskret bryllup.

Jeg er mest imponert over at den mannen har fått så mange barn jeg, var sikker på at han bare giftet seg med en dame for syns skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner fint hva du mener jeg iallefall, er dere dopa dere andre i tråden eller? Som ikke skjønner hva / hvem hun mener?

Jo jeg er iallefall enig med deg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt nykter og edru, om enn litt trøtt. Setningen er helt uforståelig, og jeg har ingen idé om hvem hun snakker om. eller hva problemet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså hvis dere hadde klart å se at "får" er skrivefeil for "går" skulle det ikke være så enormt vanskelig å skjønne innlegget i hvert fall, med mindre man ikke ønsker å skjønne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyrst Albert regner jeg med, som skal gifte seg i helga eller når det er :) måtte lese det et par ganger selv for å forstå, men fort gjort når det sniker seg inn en skrivefeil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, jeg brukte også lang tid på å skjønne det med fyrst. Trodde det var nynorsk for først og at hun siktet til at det var første gangen han giftet seg (hvem nå hun snakket om).

Helt greit med staselig bryllup for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst særdeles oppegående for jeg skjønte overskriften med en gang! He, he! :-)

Jeg synes folk skal få ha det bryllupet de vil selv. Uavhengig av om man har barn fra før. Vil de kjøre på med stor stas, så gjerne for meg. Kan ikke se at det skal være noe problem?

Sliter mer med å skjønne at en så pen dame gidder å slå seg til ro med en jet-setter som er 20 år eldre og med to barn med to forskjellige mødre. Virker som han gjør dette kun for å produsere arvinger...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det det skal stå er:

"FyrstE eller EI, er det ikke litt latterlig når en mann midt i 50-årene (som har flere utenomekteskapelige barn med forskjellige mødre), går for et vanlig staselig bryllup?"

Fortsatt elendig norsk.

Det er ellers ikke noe vanlig over bryllupet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11:27, nei, det synes jeg faktisk ikke... hvis vi hadde vært et mer primitivt samfunn med bunnløs respekt for et opphøyet og hellig kongehus, hadde det vært en selvfølge å betale for alle deres bryllup. Men monarkiet graver sin egen grav når de liksom skal være vanlige mennesker. De kan ikke få i både pose og sekk. Hva er det som er så spesielt med denne familien, som gjør at de skal få 200 millioner kroner av staten i "lønn" hvert år?

Jeg er klar over digresjonen :)

Ang. Albert er det vanskelig å si noe uten å kjenne dem. Men det er vel ikke noe i veien for å holde et staselig bryllup, uansett hvor mange ganger man har vært gift før? Det velger han selv.

Jeg har større problemer med finansieringen. (Men vet ikke hvordan det gjøres i Monaco.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...