<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 har ikke hatt tr siden sa i feb. Eller hadde litt småblødninger den 10 og det varte ett par dager. etter den gamle syklussen skal jeg ha tr nå. men den "nye" skal jeg ha den 10. tror jeg hadde positiv el test den 28. hadde sex i går å nå har jeg litt rødelig utflod,sorry detaljer :S skjønner ingen ting. det er ikke festeblødning for det er jo fortidlig. kanskje det er tr som kommer??? dette er ikke noe gøy :S
VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 1. juli 2011 #2 Skrevet 1. juli 2011 Hei. Jeg skjønner at du blir sprø. Jeg har selv en kropp som tuller med meg. Jeg er 14 dager over ikm. Ingen spor etter monsteret mitt. tok en gravid test i går fra A1 og den var veldig svak posetiv, så tok jeg en digital g.test og den var negativ. tenkte å ta en ny test til helgen. Jeg holder og på å bli sprø, går snart i taket Jeg håper for din skyld at det var en festeblødning, kan e.l var tidleg? lykke til
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2011 kanskje du har hatt el senere og at det er derfor det er svakt enda ååå jeg håper det vimsemamma ja det hadde vært gøy,men er så usikker for jeg fikk beskjed i mai at eggstokkene mine hadde gått i dvale pga kortison jeg har gått på. men nå er jeg av å håper ting fungerer hehe vil ikke mase på legene heller :S tenk om vi går inn i denne mnd med spire a <3 <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå