Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Går ut minimum 30 minutter uansett vær, omtrent. (Om det ikke er orkan, tsunami, tornado e.l) Ellers blir det å leke inne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Går på veggen av kjedsomhet og en sur unge. Neida. Vi leker, leker og leker. Danser. Gjør litt husarbeid. Besøker venninner med barn, shopper\gjør ærend. Er igrunn litt vanskelig å finne på ting, men syns det er greit å ha en slappe av dag innimellom. Ellers så hender det at vi går ut selv om det regner. Bare kler oss med regntøy. Er veldig godt å komme seg ut litt, og lillemann syns jo at det er såå stas å være ute i regnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Samme her også. Vi prøver å gå en tur uansett vær, er aldri inne en hel dag. Om vi så bare er en tur i butikken eller på besøk osv. Men dagene blir sååå lange og det er vanskelig å fylle de når været bare er dårlig. Vi leker, synger, danser osv. Men jeg har lov til å si at det kan bli litt kjedelig i lengden ikke sant? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #5 Del Skrevet 1. juli 2011 Vi leker, hopper i senga, tar en tur på rommet til storesøster, det er veeeeldig spennende. Ellers så har jeg kjøpt tusjer for små barn som går lett bort. Gir henne et ark og legger tusjene i en liten kurv, dette kan hun sitte leeenge med hun er 16 mnd. Jeg er ikke hjemme hver dag da, jobber 50 prosent. En tur på matbutikken blir veldig spennende når vi tar oss god tid og hun får trille sin egen handlevogn... Dagene blir fort litt lange hvis det bare er oss to og vi ikke møter andre, så forsøker å gjøre det så ofte som mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Del Skrevet 1. juli 2011 Det er fullt lovlig å si det er drependes gørr, hi:) For det ER det! Surt vær, sur unge og sur mamma Hurra for "sommeren" 2011!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #7 Del Skrevet 1. juli 2011 Hehehe... Så bra. Koser meg veldig hjemme og har gjort det hele tiden, men merker nå at mamma er ikke nok lenger. Var på besøk i barnehagen hun skal begynne i til høsten og hun storkoste seg! Så det blir nok veldig bra. Det er vanskelig å fylle hele dagen, men vi er heldigvis flinke til å være ute. Hun elsker å sitte i sandkassen og å løpe rundt på fotballbanen. Hun er 17 mnd når hun begynner i bhg og det er ikke et øyeblikk for sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #8 Del Skrevet 1. juli 2011 Ah, du verden så kjedelig det er å være hjemme en hel dag når de har blitt eldre!! Min har ikke lært å gå ennå, så jeg går ikke ut på lekeplassen når det regner. Stort sett bruker jeg å ta en tur ut til venninner, en bestemor, butikken e.l. Denne uken er "alle" på ferie eller på jobb, så da har det vært mange rolige og kjedelige dager. I dag har vi lekt sammen og øvd på "putte på boksen". Vi har også lekt med småbiler og det var stas! :-) Nå sover han, men planen er vel å trille en liten runde hvis det bare yrer ute etterpå.. Vi går gjerne langs hovedveien, for han elsker å se på bilene! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå