Gå til innhold

Hva er dine beste og dårligste egenskaper som mor?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har for lite tålmodighet når barnet slår seg vrangt. (Som skjer endel)

Ellers tror jeg at jeg har greie evner, men må jobbe litt med temeramentet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Min dårligste egenskap er temperamentet mitt (spesielt nå når kroppen er full av hormoner igjen).

Min beste egenskap er at jeg elsker å finne på morsomme ting sammen med datteren min, alt fra å bygge hytte, bake eller reise bort til en park.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke uten søvn, men har heldigvis en mann som forstår dette, og hjelper en del til om nettene. Noe som må til om jeg skal fungere på jobb osv. (Begge jobber, barnet er 14mnd og sovet dårlig siden han var 3mnd)

Den beste må være at jeg er tålmodig, og finner alltid en løsning. (Når jeg har fått nok søvn :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig tålmodig og rolig, god med barna mine, gjør alt for at de skal ha det best mulig. Setter dem altid først.

Men når jeg har vært tålmodig lengre enn de fleste, å far er i utlandet å jobber uker av gangen, minstegutten sover dårlig om nettene pga tenner, eldstegutten som oppfører seg som en tenåring med mensen 24/7, så kan jeg bli litt for sint... Heldigvis tar vi altid en god prat etter det har roet seg, å sier unskyld til hverandre.

Nå har jeg heldigvis begynt med en ny metode, slik at jeg skal få roet meg ned.

Tar han inn på rommet hver gang han oppfører seg som en galning, eller sier stygge ord\setninger osv. å sier at han kan komme ut når han kan oppføre seg ordentlig. Da kan jeg få roet meg ned, med han på avstand. Å når han da kommer ut, nevner jeg ikke noe om det som skjedde, å han er da blid og fornøyd.

Funker veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste egenskap: Jeg er veldig god til å kommunisere med barn. Flink til å forstå hva de mener både med språk og ikke-verbal kommunikasjon. Og så er jeg god til å forstå hva slags kommunikasjon som trengs i ulike situasjoner og for å gjøre ungene trygge.

Min dårligeste egenskap: Jeg er nok litt for lat, er ikke så glad i å leke. Foretrekker at de aktiviserer seg selv og leker på egenhånd. Kunne nok involvert meg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste: Jeg er veldig tålmodig og rolig.

Den dårligste: Jeg er for opphengt i rutiner. Klarer ikke helt å koble av fra de ennå. Jeg mener nemlig at rutiner er bra, men de skal da ikke styre hele livet vårt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...