Ellois Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Da var det endelig min tur til å parkere jobben og bare konsentrere meg om å bli mamma. Har jobbet 80% frem til nå og merket at de siste par ukene ble ganske drøye og slitsomme. Men bestemte meg for å holde ut - og vet at jeg hadde ergret meg grønn om jeg hadde kastet inn håndkleet tidligere enn planlagt. Men jeg kom i mål! Og nå kan jeg endelig sove så lenge jeg vil, sove midt på dagen om jeg vil (o, luksus!), begynne å gå igjennom alle barneklærne vi har fått, nytt og arvet, vaske og ordne klart. Gjøre alle de tingene jeg ikke har hatt ork til så lenge jeg har jobbet. Skal sørge for at disse siste 3 ukene (eller hva det ender opp med å bli) blir benyttet til mye egenpleie og søvn, før Knøttet kommer. Lade opp skikkelig. Formen er fortsatt fin, så lenge jeg ikke prøver å leke Superwoman. Ingen kynnere så langt, ingen bekkenløsning, halsbrannen har forsvunnet og Knøttet har visstnok festet seg, med hodet ned, helt uten at jeg merket noe som helst til det. Fine Knøttet! Gleder meg SÅ til å treffe h*n! :-) Men først skal mamma SOVE - og se et par sesonger med Mad Men! He he! ;-) 23 dager igjen til termin. God helg alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå