Gå til innhold

Gutter kan jo ikke bruke klemme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så hva gjør man da når man har en liten gutt på snart 8 måneder med en løvemanke?!

Jeg synes jo selvfølgelig det er kjekt at han har så masse hår!! MEN han blir veldig fort svett og klam og da klistrer luggen seg i panna. Når han ikke svetter faller håret nesten helt ned i øynene hans.

Syns det er for gale å klippe ham når han er så liten... ikke tror jeg det hadde gått heller! JEG våger meg ikke opp i ansiktet hans med saks, og tviler på at han hadde sittet stille hos en frisør. Det måtte jo evt blitt mens han sov, men har som sagt ikke noe lyst å klippe ham.

Spørsmålet mitt er vel egentlig om det finnes noe hårgelé, voks, spray eller noe lignende for så små barn?!? Vil jo ikke at han skal plages mes stivt hår heller...

Ikke bare bare med langt hår! ;)

Tips tas imot med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har klippet håret til jenta mi flere ganger allerede. Særlig luggen som blir lang og går ned i øynene. Jeg gjør det når det er vått, og så får hun en kjeks. Sitter stille lenge nok til at jeg får fjernet det lengste da!

Skrevet

Klipper du den helt rett da eller...? Har ikke så lyst at gutten min skal få den klassiske potteklippen som var så hot før! ;) Hvilken type saks bruker du?

Skrevet

Jeg har klippet lillegutt på 8 mnd flere ganger. Bruker enten frisørsaks eller klippemaskin. Mens jeg klipper får han leke med noe "spennende" f.eks mobilen eller smykkene mine, ellers så underholder pappaen. Håret hans vokser utrolig fort, så han må nok bare bli vant til det ;-)

Skrevet

Hehe, her er det potteklipp som gjelder...men bare fordi det er så utrolig søtt!!! Hvis du ikke vil ha det så rett, så gjør som frisøren og klipp luggen med sansen holdt vertikalt. Da blir den litt hakkete. Jeg bruker frisørsaks, tror den er kjøpt på parfymeri...husker ikke, har hatt den så lenge. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...