Gå til innhold

Hvilken stelleveske anbefaler DU??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har sett litt rundt på nett, har vel falt litt for en SKIP HOP veske. Har lyst på noe som er litt fancy (en litt stilig veske, ikke en det lyser stelleveske og bleier av), men som samtidig er funksjonelt og helst litt romslig.

 

Anbefalinger? (Legg gjerne ved bilde/link)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, 10:05! :D Den var jo skikkelig snackzy, og virkelig min stil! :D Tusen takk for tipset!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke så verst den heller! Og skikkelig fresh farge på den grønne da.. Men vet dere om det går an å få kjøpt emmaljunga veskene på nett? Finner de ikke på noen nettbutikker.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke, vi kjøpte vogn og alt i Sverige, sparte kjempe mye!

Er veldig fornøyd med den stellevesken altså! Pappaen også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bruker ikke stelleveske, har hatt flere, men er ikke fornøyd med noen av de. Nå bruker jeg bare en converse veske (sånn man vanligvis har på skrå over skulderen) som har flere rom. Jeg har en mappe med bleier, våtservietter, stelleunderlag og salve i, en mappe med et matglass, smekke, skje og ansiktsservietter i, og en mappe med ekstra klær i. Alt dette ligger i det største rommet, alle de andre rommene i veska er mine!

 

Jeg hr flere lignende vesker som jeg bytter på å bruke. Synes det er best, for når jeg skal bevege meg ut av døra alene, så tar jeg bare ut de tre mappene, så er det liksom min veske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...