Gå til innhold

Lille Sofie er født:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom Sofie, hun er snart blitt en uke allerede. Tiden flyger avgårde. Det startet forrige fredag med litt mensen smerter utover dagen som etterhvert gikk over til veldig uregelmessige rier. Var veldig usikker på om det hele var i gang eller om det kom til å drøye noen dager. Men kl 22 fredag kveld ringte jeg på føden, mannen begynte å bli litt stresset. De sa jeg kunne godt vente litt til før vi kom siden riene var så uregelmessige, men att jeg fikk bestemme selv. Det er 45 min å kjøre pluss det er nr. 2 så kunne jo plutselig gå fort. Så vi gjor oss klar og kjørte. Var på sykehuset ca. kl 23. I løpet av bilturen var riene blitt ganske regelmessige. Åpning ble sjekket og det var 3-4 cm kl 23.15. Så da fikk vi fødestue. Kl. 01.45 gikk vannet og kl. 02.06 den 25.06.2011 var Sofie født:) Alt gikk kjempe bra. Eneste smertelindring var att jeg prøvde akupunktur, men følte ikke det hadde noen hensikt. Så det gikk ganske fort, skulle ikke ventet så veldig mye lenger før det hadde blitt litt kaotisk i bilen. Så da har jeg fått to flotte fødselsopplevelser og ønsker alle andre også lykke til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med jenten:)

Skrevet

Gratulerer så mye! :o)

Skrevet

Så heldige dere er:) Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...