Gå til innhold

Er dette noe dere kunne vurdert og bruke penger på??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenkte og begynne og holde kurs i gaveinnpakning, synes mange pakker inn presanger som om det er dritt de skal gi vekk og tenkte derfor at jeg kunne begynne med kurs i gaveinnpakning, samt hvordan man lager enkle kort til og ha på presangen. Er dette noe dere kunne vurdert og bruke penger på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhode ikke!

Men så er jeg kanskje ikke som damer flest.

I huset hos oss er det mannen som pakker inn gaver. Han er mer enn lykkelig for arbeidsfordelingen - jeg finner ut hvs som skal gis og kjøper inn, han pakker inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...Da hadde jeg nok heller betalt noen for å pakke det inn for meg tror jeg. Nå klarer jeg å pakke inn gaver helt fint da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som bryr seg om hvordan en gave ser ut gjør seg flid uansett. De som ikke bryr seg hadde aldri betalt for å lære seg det. Glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pakker inn gratis i butikken så nei, det ville jeg absolutt ikke brukt penger på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, det var faktisk det jeg svarte når jeg var lita og gamle folk spurte hva jeg skulle bli når jeg ble stor.... Julagaveinnpakkerske! For det syntes jeg selv jeg var veldig god på (og tenk på den lange ferien da gitt) :-)

Med tanke på hvordan scrapping har slått ann så vil jeg tro litt kreativ innpakning også kan finne sin nisje. Og gi gjerne noen basis kurs til butikkansatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hverken tid eller penger...pakke inn gaver pent kan jeg og kort kjøper jeg, enkelt og greit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.. Har ikke penger jeg kan kaste ut vinduet, og tviler på jeg hadde blitt med på et slikt kurs om jeg hadde hatt det heller.

Og ikke er mine gaver spesielt fint pakket inn heller.. Av og til gidder jeg ikke engang å pakke inn, men surrer det inn i en handlepose;)

Shoot me:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke helt vitsen med det." Å så flott pakket inn!*rive rive papiret, kaste i søppel* " å så fint kort!laget det selv? * legge det i skuffen, kaste det om et par år*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hverken penger eller tid.

Om kurset hadde vært gratis og jeg kunne gjort det med gode venner skulle jeg vurdert det om det også var bra servering, for det sossiele, men jeg synes slikt er bare "dill".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er bare dill. Papiret blir uansett bare revet av og kastet. Kort kjøper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Papiret blir revet i stykker på noen sekunder, og kort blir som oftest kastet etter ei stund de også ( når man tar en real rydding ) ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen perfekte dibdamer som vil bruke penger på sånt, vet du! ;-) Sånt der kan vi!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke det at jeg ikke KAN pakke inn finere enn det jeg gjør, jeg tar meg bare ikke tid og bry med det (selv om det hadde vært koselig å gi bort en pen pakke). Får neppe bedre tid til å gjøre det om jeg hadde gått kurs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ, de i butikken pakker så fint, så det orker jeg ikke bruke penger på. Dessuten klarer jeg å pakke sånn høvelig fint selv, litt skeivt i hjørnene, men det gjør ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde nok ikke det nei...

Fikk innpakningskurs da jeg jobbet i bokhandel, og har lært å lage kort av svigerinna mi som er veldig flink. Begge deler gratis.

De som virkelig trenger et slikt kurs er nok de som heller ikke kunne tenke seg å betale for å lære det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!

De som bryr seg om å pakke inn fint gjør det og trenger antagelig ikke kurs.

Vi som ikke bryr oss vil ihvertfall ikke bruke penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, jeg er en sånn en som bare rasker sammen papiret rundt gaven, har sjeldent tråd eller gavelapp, og klipper ut et hjerte el.lignende og klistrer på. har til og med pakket inn gaver i sånn tynn duk man kan legger på langbord og klisteret masse klistermekrer på for at det ikke skulle vises så godt.. Hi hi.. tenker mange foreldre i den barnebursdagen hevet et øyebryn eller to når de så gaven..

Jeg tenkter at innholdet er viktigst, så får gaven se ut som den gjør.. jeg mangler alltid gavepapir, finner ikke tape, har ikke tråd o.l.

Men jeg ville aldri i livet brukt penger på å gå på kurs for å lære. jeg kan hvis jeg vil og har tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...