Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 Er det ikke annet å gjøre enn rake av seg alt hår og kle av seg så mye som overhodet anstendig mulig? Ingen lure triks/tilskudd av noe slag som kan dempe denne "hormonforstyrrelsen" noe? Det er så varmt!!! Jeg har slitt hittil, men idag er det allerede snart over 20 grader i skyggen her i sør, og jeg tør ikke TENKE på hvordan dagen blir når jeg "setter i gang" med ærender, aktivisering av unger osv... kommer til å se ut som om jeg har dusja uten å tørke meg!! Hehehe.. ;-) (3 uker til termin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Du får komme her til vestlandet. 10 grader, overskya og litt regn i luften, og en litt kald nordavind. Minsten sover ute i vogna - i voksiposen sin Perfekt klima for overopphetede høygravide (noe som ikke jeg er - heldigvis!!) Men snart reiser vi til varmen - Jippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Husker at jeg var høygravid midt i den verste augustvarmen for 2 år siden.... fy så slitsomt det var! Men kjøpte et sånt lite plaskebasseng som vi satte ut på terrassen, og lå der som en strandet hval hele dagen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei! Samme her, tre uker igjen (21.juli). Hvor skal du føde? Jeg skal på A-hus:-) Sliter veldig når det blir varmere enn 20 grader. Men det handler også mye om at jeg er litt mere tildekket enn jeg vanligvis er på sommeren. Nå har jeg fått norn skjemmende åreknuter som gjør at jeg ikke har lyst til å blotte leggene. Må gjøre alt i sakte tempo, En vifte hjemme er uvurderlig. Stresser ikke med så mye akkurat nå. Slow-motion er mitt motto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #5 Del Skrevet 1. juli 2011 HI igjen her Hehe, jeg reiser iallfall ikke TIL varmen. Da heller FRA den ja..! Men å legge meg i et plaskebasseng e.l. er dessverre ganske uaktuelt, da jeg har to barn hjemme som trenger meg for alt jeg er verdt. Dessverre er jeg pent lite verdt for tiden, så de får godta at det skjer litt lite, og at ting går ganske seint iblant.. ;-) Har også fått noen skikkelig ekle åreknuter på bena, så har går det i langbukser eller i beste fall i piratbukser. Og flip-flip'er. Vifte inne er et must!!! Men det hjelper liksom ikke, uansett hva jeg gjør; svetten renner (bokstavlig talt!) av hodet mitt, og jeg føler meg både uappetittlig og døsig KONSTANT! Slitsomt.. Jaja, bare noen få uker igjen nå, så skal jeg svette videre mens jeg har en nyfødt på armen. Blir vel ENDA verre kanskje. Hehe. Får bare holde ut - når høsten kommer, så føles det nok kjipt uansett.. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Del Skrevet 1. juli 2011 Huff dere høygravide har min fulle sympati! Helt grusomt. Jeg skrudde varmepumpa på iskaldt og satte meg foran.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #7 Del Skrevet 1. juli 2011 Bare å ta seg en tur til Bergen! Drittvær! Går ennå i vinterjakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå