Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fortvilet og engstelig nå, og vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre..

Har hatt murringer i magen, og småblødninger i 2-3 dager nå.

Er i uke 34, så er ikke helt klar for at prinsessen min skal komme helt enda.

Dro på KK i forrigårs, fikk sparketest,rieteller,urinprøve, gyn.undersøkelse og UL, alt så kjempe bra ut.. Så jeg ble bare sendt hjem.

Men ting bare fortsetter, og jeg har ringt opp fortvilet HVER dag.. de sier at noen kvinner bare blør litt i svangerskapet, og noen har vondt på slutten. Men når jeg leser rundt på nettet, så står det alle veier at man SKAL ikke blø så sent uten at det er "noe".

Jeg er kjempe redd.. har gått til innkjøp av alle siste nødvendige ting, jeg vasker sengetøy i tillefelle hun kommer, får ikke sove om natten og tenker bare vonde tanker.

NOEN som har noe lignende erfaringer som kan roe meg litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si hva jeg ville gjort i din situasjon med blødninger slik, men jeg hadde nok kontaktet føden og fått sjekket alt. Det har du gjort og da hadde jeg nok slått med til ro, kjent etter spark hver dag og prøvd å roet meg selv og kontaktet føden igjen hvis det ble verre.

Det tjener ikke til noe godt å stresse og uroe seg unødig, det beste rådet fra meg er å snu tankene til bedre tanker "dette går bra og jeg er trygg", tanker:-)

Husk at tankene kan påvirke deg veldig og folk som tenker positivt ofte er mer positiv og opplever mer positivt:-)

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...