Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/06/28/tema/klikk/helse/17098278/ Jeg har en smal og liten kroppsbygning og er tynn. Har ikke noe ønske om å gå ned i vekt i det hele tatt, men vil ha strammet opp løshuden:p Jeg gjør litt lettere varianter av disse øvelsene, og det brenner i kroppen når jeg gjør dem! I tillegg tar jeg 3 sett med 50 situps hver dag på en slags "magetrener/situps"-benk som jeg har kjøpt på OBS. Siden jeg ikke har noe fett som "skjuler musklene", hvor lang tid tror dere at det går før jeg merker at jeg blir strammere? Ja, også har jeg begynt med 2-3 fjellturer i uka..Skal prøve meg på jogging etterhvert som kondisen blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Det vil nok ta en tid før du blir "stram", men du vil etter all sannsynlighet se resultater relativt kjapt. Jeg er som deg - tynn, men utrent. Jeg begynte å trene for en liten måned siden, og ser resultater allerede. Mer markerte muskler i armene (jeg får lett muskler i armene, har diigre biceps hehe) og magen, men først og fremst merker jeg at jeg holder ut lenger på trening og kan pushe meg selv litt hardere. Spinning/sykling er forresten helt fantastisk trening for lår og rumpe, også er det mye morsommere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Det står jo ganske klart i artikkelen at om du trener annenhver dag vil du merke forandring etter ti dager... Mente du om noen andre her har erfaringer som er forskjellige fra en av norges mest kjente og erfarne personlige trenere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå