Gå til innhold

bytte barnehage gutt 3,5 år..

Anbefalte innlegg

Vi har nå valg å bytte barnehage for gutten vår på 3,5 år. Han har gått i en kommunal bhg der det kun er kvinnelige ansatte, nå bytter vi til en privatdrevet bhg med minst en mannligansatt på hver avdeling.

Vi vurderte for og imot over nesten et halvår, men konkluderte til slutt at han har godt av en barnehage med menn, siden han er veldig guttete selv. Vi tror dette vil virke positivt på ham.

Men i dag hørte han på samtalen vi førte i bilen ang byttet til høsten. Da sier han at han vil ikek bytte bhg, fordi vennene hans er veldig glad i ham.. Og da skjærer det litt i mammahjertet.

Jeg tenker da:

-hva har vi gjort?

-vil han bli ensom?

-er menn SÅ viktig?

Men samtidig tenker jeg også at det er bedre å bytte nå enn evt senere. Dessuten er papirene signert og levert, så byttet skal skje.

Vi var på besøk der på mandag, og han storkoste seg der. Vi fikk omvisning, og likte deres pedagogiske plattform og aktivitetene de staser på, som svømmeopplæring for skolestarterne og å ta inn ungdomsgutter som kan base og herje med guttene i bhg.

Ikke sikker på hva jeg egentlig vil med innlegget.. har du noen erfaringer å dele når det gjelder bytte av bhg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143370255-bytte-barnehage-gutt-35-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...