Gå til innhold

Da har jeg blitt en av de dere forakter mest av alle...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har falt pladask for en mann,som er gift.Har alltid trodd at gifte menn som var utro er ekle.Men sannheten er at dette er den snilleste mannen jeg noensinne har datet.Noen ganger får jeg gråten i halsen fordi han er så god.Men det er vondt all denne usikkerheten,,,hva skjer siden osv.Antakelig at han bryter med meg når han blir lei

love doesnt ask why,speaks from the heart and never explains

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater ikke slike som deg.. Derimot liker jeg IKKE gifte menn som er utro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig situasjon det der. Vil bare minne deg om en liten ting; endel undersøkelser viser at de færreste menn faktisk forlater konene sine til fordel for elskerinner, og hvis de gjør det, er det stor sjanse for at forholdet ryker. Husk at du beveger deg inn i et svært usikkert territorium, at du kan ødelegge en hel familie. Tenk på barna hans! Og prøv å let i deg selv, hva er det som driver deg? Er det først og fremst spenningen, følelsen av å være så spesiell og utvalgt siden en GIFT mann vil ha deg? Eller er det hele han du vil ha? Altså, hadde du vært like fascinert av fyren om du hadde møtt han på et jobbseminar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han kommer til å forlate sin kone og jeg planla ikke å bli forelsket heller.Jeg er absolutt ikke ute etter å ødelegge noen familie.Det eneste som drev meg var fysisk begjær,men så ble jeg kjent med han og så var han ett slikt fint menneske.Den eneste som kommer til å bli ødelagt av dette er vel meg selv,men det er vel som fortjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et så inn i helvete fint menneske som bedrar sin kone og risikerer ekteskapet deres? Hmm... Skikkelig gromgutt det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo han det er noe i veien med, som dater selv om han er gift.

Hva i alle dager sviver i hodet til slike menn?????

Jadda, han er sikkert like snill mot kona og alle andre han møter. det gjør det ikke mer rett.

Noen mennesker er bare greie å ha med å gjøre. Omgjengelige og snille. Men det betyr ikke at de gjør alt slik de skulle gjort, likevel.

Jeg har vært borti slike opptatte menn, og de er bare rare sånn til slutt. Du vil oppdage det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer jo an på hvorfor han velger å være utro da. Min nåværende mann var utro mot kona si, men de hadde ikke hatt sex på flere år så de bodde sammen av gammel vane. Han gikk og vi er fortsatt sammen, fem år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...