Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Ganske rart at mange mener det er helt greit å ha sex når en er 15 år med en partner mens å være 13 år å bruke en dildo er en barnevernssak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg syns i det hele tatt den diskusjonen dere har her er pervers og skikkelig ekkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvorfor er det perverst og ekkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Hva er perverst og ekkelt med dette. De som klager er vel damer som selv ikke vet hva en orgasme er. La jenta kose seg med dildoen og nyte sin egen kropp. Det er ingen lov som sier at man ikke kan kose med seg selv. Barn gjør det fra to års alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg hadde sex dagen etter jeg ble 13. Og skulle gjerne skrudd tiden tilbake og hatt det ugjort! Heller dildo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg syns det er ekkelt å diskutere om et 13 år gammelt BARN som faktisk er 3 år unna den seksuelle lavalder skal bruke dildo. Jeg syns man får holde seg til det naturen har utstyrt oss med til den tid i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå