Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag.. 10 dager over. Var jo på kontroll på mandag også og alle prøver har vært superfine, helt til i dag.. Hadde blodtrykk på 146/100! ( normalt har det ligget stabilt på 115/75), hadde puls på 132, var jo ikke nervøs.. Lite bevegelse på babyen, så e fikk komme innpå sykehuset med en gang. Der ble det også påvist lite fostervann, og e håpte så inderlig at de skulle gjøre noe i dag.. De strippa på nytt, og får å si det sånn! Det fikk et nytt begrep ! Det var ikke modent der så hun sa at det var derfor det var vondt. Gjorde det hos legen på mandag og det var nesten ikke merkbart.. Herregud.. Hun klarte å presse opp nesten 1 cm.. Trodde virkelig at det skulle være litt mere fremdrft der nede når det er så mange dager over termindatoen. Blir heldigvis lagt inn i morra tidlig, men om det ikke er endring i modninga, så kan detta ta sin tid... Er demotiverende! Rett og slett! Ble så skuffet! Ble så klart sendt hjem igjen til tross for for de svarene på prøvene.. Ctg'en på babyen viste 119 i puls.. Det syntes de også var lavt.. Grrr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min baby hadde også 119 i puls sist kontroll, og det sa jordmora var helt fint... ?

Kan trøste deg med at med min nr to kom jeg inn til kontroll med rier/kynnere og livmortappen var ikke sentrert engang, lå så langt bak at hun ikke kjente tappen. Og 6 timer etterpå var snuppa ute... :)

Skrevet

Dette går fint - skal du bli satt i gang med modningstabletter i dag da eller? Greit at det kan ta opptil 2 dager, hos meg tok det ca 12 timer fra første pille til at riene var i gang og vannet gikk. Selv om de sier det KAN ta tid så er det ikke alltid at det gjør det.

Ønsker deg masse lykke til i dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...