2 gutter og 1 jente Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Og i den måneden håper jeg at jeg skal føde. Vannvittig hvor fort denne tiden går syns jeg. menstermin er 18 juli og UL termin 22 juli... Nå er jeg kjent her i traktene for å gå ganske godt over tiden da så det blir spennende å se om jeg klarer å skvise ut denne ungen i riktig måned Det skal bli godt å få litt slakke rundt magen igjen og lilletulla i armene.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Ja, hurra! Endelig! Jeg har "bestemt" at babyen skal komme en gang mellom den 20. og den 28.7, til nøds den 29. eller 30.7. Har termin den 28.7 og har overhodet ikke noen intensjoner om å gå over i august... Veslefrøkna kom dagen etter termin så jeg håper denne babyen tenker noenlunde det samme
MissisJ Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 ar termin neste fredag! Åh juli var svært etterlengtet! Men alle kynnere og rier har stoppet opp nesten! Tanken på time om overtidsvurdering som ble avtalt å bestille på torsdag i neste uke hvis jeg ikke hadde født enda gjorde meg helt stresset i dag, nåj heg var hos jordmor! Jeg hadde liksom ikke forberedt meg på overtid. Hhadde premature rier i uke 32, og ble forberedt på For tidlig fødsel..... De stoppet riene,og nå som jeg er helt oppe i terminen har jeg liksom ingen klare tegn på fødsel! litt skuffende å komme inn i juli,og ikke føle at ventingen snart er over!
sonnenschein Skrevet 1. juli 2011 #4 Skrevet 1. juli 2011 Yes! Juliiiii :-D Termin 25. juli. Har født før termin begge gangene før , så satser på at den lille i magen har samme vett som brødrene sine Lykke til alle juli.mammaer!
Maia&Mathias <3 Skrevet 1. juli 2011 #5 Skrevet 1. juli 2011 HIPP HURRA, vi er i JULI!!!! :) Får håpe at tulla skjønner at ho ikke skal ligge inni magen i 8 ekstra dager sånn som storebroren gjorde, men kommer på termin som er 28.juli... Føler magen er sunket litt allerede, men d har kanskje noe med at ho mest sannsynlig ligger i seteleie... Lykke til alle julimammaer! Nå er vi der snart!!!
Billie Jean Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 Jeg også kjente et ekstra kick da jeg kikket på kalenderen i stad. Dette er (forhåpentligvis) måneden jeg blir tobarnsmor! Har termin 27.juli, og ifølge jordmor er det mer sannsynlig at jeg får før enn etter termin, i og med at jeg fødte før sist. Men det var jo selvsagt ingen garanti... Jeg lukker ørene for alle historier som ender med overtid på barn nr. 2 og åpner dem igjen for dem som kan fortelle at "nr. 2 kom også før tiden;)" Good luck alle julimødre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå