Gå til innhold

Jeg stoler ikke på kjæresten min :'(

Anbefalte innlegg

Har vært sammen nå i 1 1/2 år, men jeg klarer fortsatt ikke å stole på han. Er faktisk så ille at jeg ikke tørr/vil reise bort en weekend, bare for jeg er redd for hva han kan finne på. Sykt!? Skal jo ikke være slik. Nå i helgen skal han på fest, og jeg gruer meg skikkelig - er så fryktelig redd for om han skal gjøre noe "galt".

Han har aldri vært utro verken mot meg eller noen andre, han er veldig i mot utroskap da han selv har opplevd det tidligere. Men han er dog veldig dårlig til å vise følelser - så jeg vet ikke helt "hvor jeg har ham" om dere forstår? Er også usikker i forhold til hva han føler for meg, om han er glad i meg osv.

ÅHH! Dette er så irriterende. Vil ikke føle det slik!

Har dere noe råd til psyko-sjalu meg?

Fortsetter under...

Høres ut som du sliter med lav selvfølelse. Hør med han om hva han tenker. Sjalusi ødelegger forhold kjempefort så du bør nok få deg litt hjelp til å få større tro på deg selv. Du kan ikke hindre han i å gjøre noe galt som du kaller det. Vi tar alle våre valg og må stå for de deretter. Velger noen å være utro så er det deres valg og da må partneren ta et valg om å bli eller gå som en konsekvens av det.

Jeg slet veldig med sjalusi de første årene selv, men klarte å bygge meg opp og tenke at jeg er verdt å være sammen med for jeg er en skikkelig bra person. Fyll på med positive tanker om deg selv i hodet ditt og som sagt: Gi han tilitten slik at han kan ta seg en tur ut !!

Lykke til ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...