knerten09+ knerteline11 Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Noen som vet om noe sted som har bæretøy (utenom BabyBjørn sele) i Kristiansand. Skulle gjerne sett/prøvd før jeg kjøpte. Har sett mest på Manduca og MobyWrap. Søkte litt på nett og mange som nevner bånsull. Men var innom både i Skippergata og på slottet og det eneste de hadde var ei slynge på slottet.
rikedaspike Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Barna's Hus / Sørlandsparken kanskje? Jeg kan anbefale Manducaen på det sterkeste!! Den er genial den og kan brukes i lang tid - både forran og bak. Verdt pengene! Jeg bor ikke i KRS men hvis du skal en tur til Arendal kan du få se på den hos meg :-)
bambyb82 Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 På Barneland på sørlandssenteret har de et par hengende like ved inngangen til der de har barnevogner. Ikke så mange, men tror det var tre forskjellige vi så der hvertfall. Har lite erfaring med bæring ennå så vet ikke hvilke det var annet enn at det ikke var babybjørn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå