Gå til innhold

Å ta keisersnitt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har både født med KS og vaginalt, og vil faktisk hevde det motsatte. Men det var hasteKS, om det gjør noe forskjell.

Her blir det aldri KS igjen, om jeg kan unngå det. Ligger heller tre døgn med rier og alt sammen, får jeg prøver et slikt dumt stunt igjen.

Annonse

Kjære HI, du er kanskje ikke så opplyst... Å føde betyr å sette til liv, så jo selv om man tar keisersnitt så føder man altså!! Det er forløsningsmetoden som er ulik. Enten føder man vaginalt eller så føder man ved forløsning ved keisersnitt.. Å omtale et keisersnitt som fødsel er helt korrekt....

For det første - jeg sier at jeg har lest en bok, selv om jeg har hørt lydboka. Hva er galt i det?

Jeg skulle gjerne byttet med dere som har født vaginalt. Det er jo så himla mye enklere enn å ligge 4 uker på sykehus i forbindelse med ks og alle komplikasjoner. Det var helt sprøtt med de som klagde over fødsler på bare 15-16 timer og at de måtte være på sykehuset i hele 5 dager pga ammeproblemer osv.

sutring!

Unnskyld meg, men hva slags pisspreik er dette, HI? Mitt barn, forløst ved KS, er da vel født? Hun er jo her! Ergo er hun født.

Og man har jo lest boka når man har hørt lydboka. Hva er forskjellen? Eneste forskjellen er jo at man ikke fysisk har bladd fra side til side. Lydbok kan være løsningen for mennesker med f.eks. dysleksi. Eller har ikke dyslektikere rett til å få oppleve en god bok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...