Gå til innhold

Helt objektivt... Kan en 20-åring være sammen med en 50-åring?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest IngenVetHvemJegEr

Kan: Ja, men det er fryktelig ekkelt!

 

Hvis mitt barn en dag kommer hjem med en som er 20 år eldre, så vil jeg nok ta en lang alvorsprat, men jeg kan jo ikke annet enn å respektere valget om jeg forstår at det faktisk handler om kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når 20-åringen er 50 er 50-åringen 80 - jeg sier ikke mer....

 

Har en venninne som er sammen med en som er 30 år eldre - føler at det er bestefar som er på slep.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ærlig talt ikke helt, men ja... Er nok ekte kjærlighet, tror jeg. 20-åringen er helt oppslukt i 50-åringen på alle måter (fysisk som psykisk), de har mye til felles osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja såklart kan en på 20 være sammen med en på 50.

 

Min personlige mening er: ekkelt!! Av flere årsaker jeg ikke har tenkt å gå inn på nå, men jeg hadde nok reagert om noen av mine nære venner eller fam hadde gjort det =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer sikkert for noen. Men jeg er sikker på at det vil kunne by på flere problemer enn fordeler på sikt. Jeg tenker da på det livet man har foran seg som en 20 åring, som 50 åringen på mange måter er ferdig med.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ei som er like gammel som meg dvs 28 år, hun er sammens med en som er 54 år og de har 2 barn sammen, til og begynne med syns jeg det var litt ubehagelig, men nå tenker jeg ikke over det lenger! Han virker dessuten ung til sins og ser heller ikke ut som han er 54 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaen til en kompis av sønnen min er nå passeryt 50 år, og han er faktisk skikkelig snasen.

Nå er jeg litt mer enn 20, men ikke utgammel og det ville vært betydelig aldersforskjell - men ja. Hvorfor ikke.

 

Mange 50 åringer er svært så ungdommelige, og 20 åringer kan være modne for alderen.

 

Det får være opp til hver enkelt å bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst har du lov :-) Livet er for kort til å la seg styre av andres fordommer, mener jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...