2små,rosa&blå Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Lurer på om jeg skal føde i Arendal eller Kristiansand. Hadde egentlig planlagt en hjemmefødsel, men jordmor er på ferie og den andre jordmora som tar hjemmefødsler er privatjordmor og skal ha 16000 for det (!) Og da tror jeg bare jeg dropper hele greia. Da står jo valget mellom Kristiansand og Arendal. Bor Midt imellom så reisevei er nesten den samme. Fødte på Kristiansand sist men var ikke helt fornøyd med tilbudet der. Følte alle var stressa og vil gjerne ha det litt rolig så det passet ikke meg. Har ringt til begge fødestedene og snakket med dem. Har lyst til å bruke badekar som smertelindring og det kan begge tilby. Hun jeg snakket med på fødeavdelingen i Arendal var veldig hyggelig, hun fortalte meg at de hadde familierom og at det var roligere en Kristiansand ettersom fødeavdelingen er mindre. Vet at Arendal er dårlige på risikosvangerskap, men er jo veldig langt fra denne gruppen. Så akkurat det har ikke så mye å si. Synes det er viktigst at det er en relativt rolig atmosfære. Om noen har erfaring med og føde på sykehuset i Arendal hadde jeg satt masse pris på og høre om deres erfaringer derfra (-: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modern og fjerdemann Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg har gjort det tre ganger! Følte meg i trygge hender, og ivaretatt alle gangene. Anbefaler det gjerne....det eneste er som du sier ved noen risiko,ville jeg følt meg tryggere i Kristiansand. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2små,rosa&blå Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Takk for svar, det høres ut som en flott fødeavdeling med bedre plass en Kristiansand (-: Tror jeg går for arendal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Heisann. Har og født der 3 ganger før og skal føde for 4 gang til høsten. Er veldig fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå