slurp Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har en Emmaljunga City Cross og er kjempefornøyd med den. Men nå er ungen nesten 1 år og jeg vil ha en litt "smidigere" vogn. Gjerne en som har svingehjul foran. Men den må fungere til vinteren, og ha full liggestilling. Noen forslag? Tenker litt på Emmaljunga Scooter eller Brio Sing.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 hva med ammaljunga nitro city?? super vogn!
Lykke X 4 Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Hei Slurp! Bytte ut CC sier du? Jeg har bare Emmaljunga scooter nå til E. Som eneste (og siste?) vogn, og det fungerer supert. Den er ikke mye mer smidig enn CC, kanskje litt fordi den er lettere og nettere. Brio sing ville jeg ikke valgt, den går for å være stiv. Da ville jeg mye heller tittet på Brio go, men ingen av de to er optimale på dyp snøføre. Scooter kommer forresten som en ny modell med svingbare forhjul på 2012 modellen (sjekk egen tråd i barnevognguiden.no), men tviler for at de heller er noe særlig optimale på dyp snø, min erfaring er at ingen vogner med små svingbare hjul er 100 % på mye snø. Andre enn kanskje Bugaboo cameleon da, fordi man får kjøpt vinterhjul til den...så kanskje det er vogna for dere!? Men har ikke du P&T enda? For da kan du velge en vogn som Brio Go og ha P&T til snøplog ;D Klem
slurp Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2011 Hehe. Siste vogna di ja. Det skulle jeg likt å sett:) jeg har fortsatt p&t ja, men synes ikke den fungerer som snøplog egentlig;) men skal se litt på scooter altså. Kanskje jeg kan prøve din? Lenge siden nå. Sender deg en pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå