<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Vet ikke hva som skjer, men jeg er så sikker på at jeg er gravid denne måneden. Har prøvd siden oktober 2010 og har faktisk ikke vært så sikker på at jeg er gravid som jeg er nå. Jeg var gravid en gang tidligere også, men det endte i sa og da trodde jeg også at jeg var gravid før jeg testet positivt. Det som er litt annerledes nå er at jeg hadde el forrige uke, og at samboeren dro på tur i perioden rundt el. Nå skal det sier at vi jobbet ganske iherdig med å "fylle opp med soldater" før han dro. ;P Jeg har en cb som jeg vil spare lengst mulig (har ikke ikm før neste helg), men jeg tok en el test akkurat nå og den var faktisk sterkere nå enn det den var rundt el.. ;P Tror den cb'en min ryker i morgen tidlig.. Det som gjør meg så sikker er at jeg for det første bare har på følelsen at jeg er gravid, for det andre så har en litt rar følelse i nedre del av magen.. føles litt stølt og oppblåst ut også "strammer" det ekstra til av og til når jeg reiser meg og når jeg går.. I tillegg så har jeg ganske mye hvit utflod (beklager detaljene) og til tider vondt i korsryggen.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Håper det klaffer for deg nå!
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2011 Tok en ny el-test pluss en cb i dag tidlig. El testen var sterkere enn noen gang, men var ikke noe utslag på graviditetstesten. Så enten så har jeg el nå igjen eller så er det noe annet rart. ;P får prøve å grave frem litt tålmodighet og kjøpe en ny graviditetstest. har heldigvis en del el-tester, så kan ta en test hver dag for å se om det blir noen endringer. heldigvis så kommer sambo hjem i dag, så slipper jeg å gå med frustrasjonen min alene. ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå